شناسه خبر : 23550

«طرح سنوات» بیمه سامان خدمتی هوشمندانه برای دوران بازنشستگی

«طرح سنوات» بیمه سامان خدمتی هوشمندانه برای دوران بازنشستگی

معاون اداره قراردادهای گروهی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان با بیان اینکه «طرح سنوات» به عنوان یک محصول بیمه‌ای این شرکت برای پاسخگویی به دغدغه‌های کارفرمایان در قبال بازنشستگان طراحی شده است، گفت: بیمه سنوات کارکنان با هدف ایجاد پشتوانه مالی برای ایام بازنشستگی کارکنان و نیز کاهش تعهدات مالی کارفرما عرضه شده است.

به‌گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد مظلوم، افزود: در این طرح کارفرما با پرداخت مبلغی معادل پایه حقوق کارکنان به صورت سالانه و فراهم آوردن پوشش های بیمه ای برای آنان، سرمایه مناسب و مطمئنی را در زمان بازنشستگی یا قطع همکاری برای کارکنان تامین می کند.

وی اظهار کرد: این بیمه نامه علاوه بر اینکه منابع مالی کافی در زمان حیات در اختیار فرد بیمه شده قرار می‌دهد، شرایط استفاده از اندوخته را نیز برای ذینفعان امکان پذیر می‌سازد.

معاون اداره قراردادهای گروهی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان ادامه داد: طرح سنوات بیمه سامان، به کارفرمایان این امکان را می‌دهد که با استفاده از وجوه بازخریدی کارکنان خود، مزایای قابل توجه‌ای را برای دوران بازنشستگی آنها فراهم آورند.

به گفته وی، کارفرمایان می‌توانند این بیمه‌نامه را متناسب با شرایط کاری و میزان درآمد کارکنان خود تهیه کنند و در کنار آن با ارائه پوشش فوت عادی تا 18 برابر مبلغ حق بیمه و فوت حادثی تا 54 برابر میزان حق بیمه با کمترین هزینه، تبعات مالی ناشی از فوت کارکنان را نیز بر طرف ‌سازند.

مظلوم اظهار داشت: این بیمه‌نامه دارای اندوخته سنوات است که متعلق به بیمه‌گذار بوده و تا تاریخ قطع همکاری، بازنشستگی و یا حتی فوت بیمه شده، محاسبه و به بیمه گذار یا افرادی که از سوی وی معرفی می‌شوند، قابل پرداخت خواهد بود.

وی، یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح را امکان دریافت وام با بهترین نرخ بهره و همچنین استفاده از معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده برای منافع متعلق به این بیمه‌نامه دانست.

به گفته معاون اداره قراردادهای گروهی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان، این بیمه نامه اندوخته‌ای مناسب برای سال‌های میانی زندگی افراد است، به طوری که در صورت انتخاب و استفاده از پوشش بیمه‌های تکمیلی بازنشستگی، تنها بخش کوچکی از مجموع حق بیمه پرداخت شده، به عنوان هزینه‌های بیمه‌گری در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است علاقه مندان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت بیمه سامان به آدرس www.si24.ir (http://www.si24.ir/)  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 8943-021 تماس گرفته و یا به شعب و نمایندگی های مجاز بیمه سامان در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر