شناسه خبر : 2352

بیمه سرمد همچنان در مسیر رشد؛

بیمه‌های نوظهور، رقیبی جدی برای بیمه‌های نامدار

بیمه‌های نوظهور، رقیبی جدی برای بیمه‌های نامدار

بیمه سرمد از جمله بیمه‌های نوظهور در صنعت بیمه می‌باشد که با رویکرد جوان‌گرایی و مدیریت منسجم و باثبات، توانسته است پله‌های رشد و ترقی را یکی بعد از دیگری طی کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تابناک، شاهد این ادعا، جدیدترین گزارش رسمی دستاوردهای بیمه سرمد در سال 97 است. از جمله محورهای اصلی این گزارش، می‌توان به رشد 40 درصدی پرتفوی در 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 95 درصدی حق بیمه تولیدی، کسب رتبه توانگری مالی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، کسب عنوان پاسخگوترین شرکت بیمه و کمترین میزان شکایات بیمه‌ای طبق گزارش‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، افزایش پرتفوی در بخش غیرسهامداری در سبد بیمه‌ای به میزان 47 درصد، ترکیب پرتفوی متوازن با سهم ثالث 13 درصد در مقایسه با سهم ثالث 40 درصدی صنعت بیمه، و بالاترین میزان سودآوری در بین شرکت‌های همتراز بیمه‌ای اشاره کرد.

شرکت بیمه سرمد همچنین در ماه‌های اخیر با همکاری مناسب و اجرای طرح‌های مشترک با بانک صادرات توانسته عنوان شرکت برتر را، در بین شرکت‌های زیرمجموعه بانک صادرات به خود اختصاص دهد. اجرای طرح بازاریابی عمومی، اجرای طرح فروش بیمه‌نامه‌های استاندارد (طرح نسیم) و صدور 52 هزار بیمه‌نامه در شعب بانک صادرات، و استقرار همکاران و نمایندگان بیمه سرمد در شعب منتخب بانک صادرات، از دیگر گام‌های موفق در جهت همکاری بانک و بیمه در سال 97 بوده است.

علاوه بر این، بیمه سرمد با هدف توسعه شبکه فروش، بهبود خدمات، و افزایش رضایت مشتریان، در سال 97 تقریباً هر هفته یک شعبه یا باجه جدید را در یکی از استان‌ها افتتاح کرده است. بیمه سرمد همچنین با ارائه خدمات نوین، باعث ایجاد تحولاتی مثبت در صنعت بیمه کشور شد. به عنوان نمونه یکی از خدمات نوینی که توسط این بیمه رونمایی شد، ارائه خدمات پزشکی به مشتریان با یک تماس بود. کارشناسی سیار خودرو هم از دیگر خدمات نوین بیمه سرمد بود که به مشتریان ارائه شد.

همین امر باعث شده تا سازمان‌ها و شرکت‌های بیمه‌گر نام‌آشنا به بیمه سرمد اعتماد، و پای قراردادهای مشترک و متنوع بیمه‌ای را امضا کنند. ناگفته نماند که همزمان با سرعت گرفتن پیشرفت‌های بیمه سرمد در چند ماه اخیر، برخی با حاشیه‌سازی سعی در سنگ‌اندازی در مسیر موفقیت‌های این شرکت جوان بیمه‌ای داشتند.

اما مروری بر کارنامه بیمه سرمد گویای این مهم است که شرکت‌های بیمه‌ای نوظهور می‌توانند در زمینه‌های مشتری مداری، جبران حداکثری خسارت، و ارائه خدمات نوین، گوی سبقت را از شرکت‌های نامدار و قدیمی بربایند.

 

ارسال نظر