شناسه خبر : 22974

اختصاصی چابک آنلاین؛

حضور در سمت های مدیریتی بیمه "ایشین ری" نیازمند درجه علمی بالا است

حضور در سمت های مدیریتی بیمه "ایشین ری" نیازمند درجه  علمی بالا است

یک عضو هیات عامل بیمه مرکزی،اظهار داشت که فرآیند عضوگیری و انتخاب مدیر برای شرکت های اتکایی بین المللی ازجمله "ایشین ری" همیشه رو به افزایش بوده و مدیران علاقمند به حضور در این شرکت ها،حتما باید به دانش روز در عرصه بین الملل مجهز باشند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "غلامعلی جهانگیری"،معاون اتکائی  بیمه مرکزی درگفتگو باچابک آنلاین، افزود:طی کردن مراحل حضور یک مدیر در سمت های مدیریتی در شرکت ایشین ری دراختیار مدیرعامل این شرکت است.

وی، گفته است که اطلاعات ارسال شده از سوی مدیران بیمه ای کشور برای حضور در ایشین ری در چارچوب طراحی شده، برای شرکت ایشین ری ارسال می شود.

به تازگی شرکت بیمه اتکایی ایشین‌ری فراخوانی برای دو فرصت شغلی در پست معاون/ قایم مقام معاون دپارتمان فنی بیمه اتکایی و مسئول اجرایی دپارتمان فنی بیمه اتکایی را مطابق اساسنامه خود به تمام اعضا که شامل 30 شرکت در 10 کشور هستند، اعلام کرده است.

ایران هم بیش از 30 درصد از سهام ایشین ری را در اختیار دارد.

"غلامرضا سلیمانی"،رییس کل سابق بیمه مرکزی و"غلامعلی جهانگیری" عضو فعلی هیات عامل و معاون اتکائی بیمه مرکزی، درحال حاضر دو عضو ایرانی هیات مدیره شرکت ایشین ری هستند.

افراد متقاضی حضور در شرکت بیمه اتکایی ایشین ری، باید به گونه ای باشند که سطح انتظارات علمی و استانداردهای بین المللی بیمه را در این شرکت برآورده کنند.

دراین مسیر، مطابق با استانداردهای روز دنیا مصاحبه هایی هم با متقاضیان سمت های شغلی انجام می شود.

از قرار معلوم، تعدادی از مدیران صنعت بیمه کشور از گذشته تا اکنون متقاضی حضور در شرکت بیمه اتکایی ایشین ری بوده اند.

برخی از کارشناسان صنعت بیمه پرسیده اند که چرا نباید مدیران صنعت بیمه کشور امکان فعالیت در شرکت بیمه اتکایی ایشین ری را داشته باشند و معتقدند که عدم تایید برخی از مدیران در ایشین ری، فقط مربوط به نداشتن رتبه علمی بالا نیست.!

معاون اتکائی بیمه مرکزی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران متقاضی فعالیت در شرکت ایشین ری دانش لازم و کافی را برای حضور در این شرکت بین المللی، نداشته اند، اظهار داشت: ممکن است این مساله هم باشد و برخی  هم تخصص لازم را نداشته باشند زیرا برای حضور در پست های مدیریتی این شرکت ، باید درجه و رتبه علمی بالایی وجود داشته باشد.

جهانگیری اذعان داشت که شاید مدیران ایرانی متقاضی حضور دربیمه اتکایی ایشین ری برای سطح مدیران میانی درخواستی نداده باشند و برای درجه مدیران ارشد درخواست داده باشند که در آن رتبه پذیرفته نشده اند.

شرکت بیمه اتکایی ایشین ری یک سازمان بین دولتی است که از سال 1982 شروع به کار کرده و 10  کشور، ایران، افغانستان، بنگلادش،‌ بوتان، چین، هند، فیلیپین، کره جنوبی،‌ سریلانکا و تایلند اعضای آن را تشکیل می دهند.

photo_2022-05-02_11-34-36

ارسال نظر