شناسه خبر : 22803

نشست های مجازی در حوزه بین الملل کلید خورد

نشست های مجازی در حوزه بین الملل کلید خورد

نشست مجازی با حضور مدیران ارشد و حوزه های مختلف آموزشی و اداری مؤسسه بیمه مالزی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف هماهنگی برای همکاری‌های مشترک آتی برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این نشست مجازی که مدیران ارشد بیمه مرکزی و موسسه بیمه مالزی حضور داشتند، آخرین تحولات صنعت بیمه در جهان و نقش آموزش و پژوهش در توسعه این صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، محمود اسعد سامانی رئیس مرکز توسعه مدیریت ریسک در این نشست ضمن تشریح دستاوردهای اخیر صنعت بیمه در کشور، اظهار داشت: توسعه صنعت بیمه در گرو بسط آموزش و حرکت بر مدار پژوهش است و بیمه مرکزی با ایجاد هماهنگی های لازم این موضوع را با جدیت دنبال می کند.

وی با اشاره به سابقه همکاری درخشان صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران و مؤسسه بیمه مالزی در گذشته، بر ضرورت تکرار تجارب مشترک و تبادل آموزشی و پژوهشی تأکید کرد.

در ادامه این نشست، خانم شالینی مدیرعامل مؤسسه بیمه مالزی با اشاره به نقش تعیین کننده نهاد ناظر در حرکت صنعت بیمه کشور مالزی به سوی تحول دیجیتال، اسناد راهبردی و دوره های آموزشی از آمادگی این مؤسسه برای همکاری های گسترده تر با صنعت بیمه ایران خبر داد.

گفتنی است در این نشست علاوه بر تصمیم گیری برای انعقاد چند تفاهم نامه آموزشی، مقرر شد اطلاعات کامل تر در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نظر طرفین از جمله در زمینه مدیریت ریسک و بیمه، تکافل، بیمه‌ های انرژی و همچنین دسترسی به کتب و مستندات آموزشی مربوطه در نشست‌های بعدی تبادل شود.

 

ارسال نظر