شناسه خبر : 22650

تغییر سامانه ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی

تغییر سامانه ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی

سامانه جدید ارسال لیست و پراخت حق بیمه تأمین اجتماعی به نشانی Es.tamin.ir از یکم اردیبهشت فعال می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ابراهیم کشاورز مدیرکل تامین اجتماعی فارس، گفت: در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و یکپارچه سازی درگاه‌های ارسال لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان، درگاه ورودی سامانه samt.tamin.ir غیرفعال شده و سامانه جدید ارسال لیست و پراخت حق بیمه تأمین اجتماعی به نشانی Es.tamin.ir در اختیار کارفرمایان قرار گرفته است.

او افزود: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می‌توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

کشاورز ادامه داد: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می‌بایست با ورود به سامانه جدید es.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کند.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می‌توانند با شماره ۴ رقمی ۱۴۲۰ تماس گرفته و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند.

او افزود: در صورت رفع نشدن مشکل، کارفرما می‌بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری کند.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: تغییر سامانه ارسال لیست بر اساس تصمیمات کمیته راهبری و بهبود فرآیند‌های طرح ۳۰۷۰ مبنی بر یکپارچه‌سازی سامانه‌های خدمات غیرحضوری، انجام شده است.

ارسال نظر