شناسه خبر : 2175

نماینده مردم شوشتر:

تامین اجتماعی همواره در پی بهبود خدمات به بیمه شدگان است

تامین اجتماعی همواره در پی بهبود خدمات به بیمه شدگان است

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش چابک آنلاین، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتروگتونددراین دیدار با تاکید براینکه سازمان تامین اجتماعی همواره در پی بهبود بخشیدن به خدمات و ارتقاء سطح کمی و کیفی تعهدات خود نسبت به بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است گفت : توسعه و تقویت ظرفیت های تامین اجتماعی منوط به حمایت تمامی کسانی است  که با تصمیمات و عملکردشان بر کارکرد های اکنون و آینده این صندوق بین النسلی اثرگذارند.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های درمانی و توسعه شعب و دفاتر کارگزاری این سازمان تصریح کرد : یکی از پروژه هایی که تاکنون پیشرفت قابل توجه و حتی جلوتر از برنامه زمانی اعلام شده داشته است بیمارستان ٧٠ تختخوابی تامین اجتماعی شوشتر است که جای تقدیر و تشکر دارد .
گیلانی هچنین اظهار داشت امیدواریم با پیگیری های بعمل آمده و توجه خاص مدیریت عامل سازمان تامین اجتماعی بتوانیم شاهد احداث و تجهیز بیمارستانی با وسعت ٥٠٠٠ متر مربع در دو سال اخیر باشیم.
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان نیزدراین دیدار با اشاره به اینکه ارائه خدمات و تعهدات سازمان متاثر از عوامل بسیاری بویژه مسائل اقتصادی و کلان کشور است گفت : کسب منابع لازم در اجرای تعهدات است و بیش از هر زمان دیگری نیازمند به همراهی و اقدامات موثر برای تامین منابع سازمان است.
سید محمد مرعشی با تقدیر از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : خوشبختانه مجمع نمایندگان خوزستان اشراف کافی و کامل بر مسائل و مشکلات سازمان تامین اجتماعی دارند و این امر باعث شده تا تعامل بسیار خوبی بوجود آید.

 

ارسال نظر