شناسه خبر : 20720

اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ان‌شاالله اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی هفته‌ی آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، کارگران ساختمانی هفته‌ی گذشته برای بیان مطالبات صنفی خود مقابل مجلس تجمع کرند. یکی از مهم‌ترین مطالبات این کارگران، حل مشکل سهمیه‌ی بیمه‌ی خود و تائید نهایی اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی توسط مجلس است. 

علی بابایی کارنامی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) که هفته‌ی گذشته در کنار تجمع‌کنندگان حضور یافت و به آن‌ها وعده‌ی رسیدگی به مشکلات کارگران و بررسیِ اصللاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی را داد، وی گفت: ما قول پیگیری دادیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم. 

وی گفت: ان‌شاالله اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی هفته‌ی آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: ما در حال رایزنی با نمایندگان مجلس هستیم تا نمایندگان به این اصلاحیه رای بدهند. از تشکل‌های کارگری هم می‌خواهیم موضوع را با نمایندگان حوزه‌ی انتخابیه خود مطرح کنند و در مورد اهمیت تصویب آن به با نماینگان صحبت کنند. 

بابایی کارنامی تاکید کرد: فرصت خوبی برای حل بخشی از مشکل کارگران ساختمانی است و ما امیدواریم بعد از اینکه این اصلاحیه در صحن علنی مطرح شد، نمایندگان به آن رأی بدهند.

ارسال نظر