شناسه خبر : 1556

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ:

کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی نرخ خدمات با خرید راهبردی بیمه‌های تکمیلی

کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی نرخ خدمات با خرید راهبردی بیمه‌های تکمیلی

مهدی ریاحی‌فر از کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی نرخ خدمات با خرید راهبردی بیمه‌های تکمیلی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، مهدی ریاحی‌فر در پاسخ به این سئوال که با توجه به اعمال تحریم‌ها و افزایش قیمت نرخ ارز، بیمه‌های تکمیلی که به خصوص در حوزه درمان فعالیت می‌کنند، چه اقدامی در جهت جلوگیری از افزایش نرخ خدماتشان انجام خواهند داد، بیان کرد: تا زمانی که تجهیزات در بازار از قیمت باثباتی برخوردار بود، بیمارستان‌ها موظف بودند تجهیزات را با قیمت مصوب خریداری کنند و از این بابت مشکل خاصی وجود نداشت. در حال حاضر هم با ارز تثبیت شده ۴ هزارو ۲۰۰ تومان مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: بیمه‌های پایه اکنون برای مدیریت هزینه و استفاده بهینه از خدمات، خرید راهبردی را در دستور کار دارند اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود اقتصادی، خرید راهبردی در بیمه‌های تکمیلی به خصوص برای بیماران پرتلاطم و پرشدت از جمله کاتاراکت، آنژیوها و غیره بتواند حتی در بازار ثابت به شرکت‌ها کمک کند.

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ  افزود: شرکت‌ها می‌توانند تجهیزات را به صورت عمده با قیمت پایین‌تری خریداری و در اختیار مراجع درمانی طرف قرارداد قرار دهند و نرخ خدماتشان را از طریق خرید راهبردی بین ۵ تا ۱۰ درصد کاهش دهند.

 

ارسال نظر