شناسه خبر : 14421

پیام مدیر عامل بیمه آسیا

پیام مدیر عامل بیمه آسیا

مسعود بادین، مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی با سپاس از اعضای هیات مدیره، سهامداران، مدیران و کارکنان،بیان دستاوردهای ارزشمند بیمه آسیا در دو سال اخیر و برنامه های آینده بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور ،اظهار امیدواری کرد، برند بیمه ای محبوب ملت با گام های بلند، اعتماد و اطمینان را در مسیر پویایی به ارمغان آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر توفیق و افتخار خدمتگزاری در شرکت معظم بیمه آسیا را نصیب اینجانب کرد و با سپاس فراوان از اعضای محترم هیات مدیره و سهامداران محترم شرکت که با حمایت ها و حسن اعتماد خود، این وظیفه خطیر را به اینجانب محول نمودند.
بیمه آسیا در دوسال گذشته، شاهد اتفاقات بسیار مهم و ارزنده ای بود و به رغم تنگناها و فشارهای اقتصادی، وقوع بلایای طبیعی و به ویژه شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، همچنان دگرگونی های بسیار مثبتی را در حوزه های فنی، مالی و سرمایه گذاری، نیروی انسانی، شبکه فروش و مسئولیت اجتماعی تجربه کرد؛ افزایش هزار درصدی سرمایه شرکت پس از سال ها انتظار، دستیابی به رکوردهای کم نظیر در حوزه فنی به ویژه افزایش و بهبود ترکیب پرتفوی و کاهش چشمگیر نسبت های خسارت، مدیریت صحیح منابع مالی و سرمایه گذاری، ایجاد تحولات و اتخاذ تصمیمات ارزنده در جهت حمایت از کارکنان و شبکه فروش و ایفای مسئولیت های اجتماعی به ویژه در دوران شیوع کرونا، تنها بخشی از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند این دوره است. و این چنین، بیمه آسیا در مسیر توانگری و توانمندی، افتخارات متعددی را نصیب خود نمود و در میدان رقابت، همواره دست بالا را داشت و صدرنشینی آن در صنعت بیمه در میان شرکت های بیمه خصوصی تداوم پیدا کرد. مفتخرم که امروز، مشتریان، بیمه گذاران و عموم مردم، از بیمه آسیا به دلیل عملکرد بسیار خوب آن به عنوان برند محبوب ملت، به نیکی و افتخار یاد می‌کنند.
اینجانب بر خود لازم می دانم، از حمایت های بی دریغ سهامداران، تلاش های بی بدیل هیات مدیره فنی و متعهد، مدیران و کارکنان صدیق و سختکوش و شبکه فروش وفادار و توانمند،  صمیمانه قدردانی کنم.
بر اساس چشم انداز شرکت، که "بیمه آسیا، انتخاب هر ایرانی" است، تلاش ما در ادامه روند رو به رشد این شرکت، از یک سو، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به مشتریان و مردم میهن عزیزمان است و از سوی دیگر، حفظ و ارتقا سطح توانگری و بهره وری فنی و مالی بیمه آسیا با اتخاذ مدیریت بهینه منابع، افزایش بازدهی و بهبود فرایندهای عملیاتی و نظارتی و توسعه محصولات و نرم افزارهای بیمه ای است. شایسته است، با حسن اجرای تکالیف در تمام ارکان شرکت و با اتحاد و همدلی تمام همکاران و شبکه فروش، تلاش کنیم تا الگویی موفق در صنعت بیمه باشیم. و در این مسیر، سرمایه اصلی ما، نیروی انسانی نخبه، مدیران مجرب و خوشنام صنعت بیمه و بهره گیری از فناوری های روز است.
 
امید آن دارم، شرکت بیمه آسیا با اتکال به قوه لایزال الهی و با تکیه بر تعهد، دانش و اراده بلند مدیران، کارکنان و شبکه فروش خود، در دستیابی به افق های جدید موفق خواهد بود و این شرکت، مهیای آن می شود تا فصل جدیدی را در صنعت بیمه به ویژه در منطقه، رقم بزند. بیمه آسیا آینده ای روشن تر از گذشته و حتی اکنون را تجربه خواهد کرد و با گام های بلند ، اعتماد و اطمینان را  در مسیر پویایی خود به ارمغان خواهد آورد.
در پایان، با آرزوی سربلندی برای خانواده بزرگ بیمه آسیا، برای همه عزیزان، سلامتی و توفیق روزافزون از درگاه خداوند منان خواستارم.

 مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

 

ارسال نظر