شناسه خبر : 11435

بیمه مرکزی از سرمایه‌های انسانی خود به درستی صیانت می‌کند

 بیمه مرکزی از سرمایه‌های انسانی خود به درستی صیانت می‌کند

شیوه رفتار با بازنشستگان در ایجاد انگیزه برای کارکنان سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بیمه مرکزی در این خصوص دستاوردهای درخشانی داشته است.

به گزارش چابک آنلاین، غلامرضا سلیمانی در دیدار با رییس و اعضای کانون بازنشستگان این سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه تمامی مدیران کانون پیش از این در هیات عامل بیمه مرکزی فعالیت داشتند و به همین خاطر با ظرفیت ها و همچنین محدودیت های نهاد ناظر، آشنایی کافی دارند.

رییس کل بیمه مرکزی این درک و شناخت کانون از قوانین بالادستی و آیین نامه های نهاد ناظر را عامل موثری برای تسریع در ارائه تسهیلات به بازنشستگان دانست و گفت: هر تشکلی برای پیمودن مسیر موفقیت به انسجام و همگرایی نیاز دارد که این همراهی در کانون بازنشستگان بیمه مرکزی مشهود است.

وی رضایتمندی بازنشستگان را از اولویت اهداف بیمه مرکزی اعلام کرد و اظهار داشت: بالارفتن سطح رفاه بازنشستگان در کارکنان فعلی نهاد ناظر نیز ایجاد انگیزه می کند.

رییس شورای عالی بیمه اصل "مشاوره پذیری" را از مهمترین اصول مدیریتی دانست و افزود: تاکنون نظرات کارشناسی اعضای کانون در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های نهاد ناظر بسیار موثر بوده و تلاش ما این است که در آینده حجم همکاری ها در قالب های گوناگون نظیر تشکیل کارگروه ها و شوراهای مشورتی افزایش یابد.

 غلامرضا سلیمانی در پایان، بر تسریع روند یکسان سازی حقوق و مزایای بازنشستگان و کارکنان تاکید کرد و از مدیران خود خواست تا برای رضایت حداکثری این قشر شریف بیشتر تلاش کنند.

شایان ذکر است در این دیدار، دکتر جواد فرشباف، رییس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی و اعضای دیگر این کانون به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر