شناسه خبر : 1136

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

سهم زنجان از مشوق های بیمه ای کارفرمایان ۳۶۰۰ شغل است

سهم زنجان از مشوق های بیمه ای کارفرمایان 3600 شغل است

محمدرضا یوسفی گفت: سهم استان زنجان برای اجرای طرح ارائه مشوق های بیمه ای به کارفرمایان در صورت بکارگیری دانش آموختگان دانشگاهی، سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا یوسفی گفت: در صورت عملکرد مناسب استان در جذب دانش آموختگان دانشگاهی از سوی کارفرمایان، امکان افزایش سهمیه و جذب بیشتر منابع وجود خواهد داشت.
وی با بیان اینکه کارگاه های مشمول این مشوق به ازای هر 2 نفر بیمه شده مجاز به استخدام یک نفر نیروی کار جدید دارای مدرک دانشگاهی هستند، اظهار کرد: کارفرمایانی که با هماهنگی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای 8 گانه استان به بکارگیری کارجویان اقدام کنند تا 2 سال از تخفیف 100 درصدی بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.
بنا به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اجرای طرح های مداخلات سیاستی از جمله اجرای طرح مشوق های بیمهای سهم کارفرمایی، طی سال گذشته برای بیش از سه هزار نفر در این استان فرصت شغلی ایجاد شد.
بر اساس این طرح همه کارگاه های تولیدی و خدماتی دارای مجوز کسب و کار، با استخدام بیکاران دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر که در مراکز کاریابی و مشاوره شغلی ثبت نام کرده اند؛ به مدت 2 سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف می شوند.

 

ارسال نظر