شناسه خبر : 10920

برای اولین بار در صنعت بیمه رخ داد، برگزاری دوره SAP در بیمه ملت

برای اولین بار در صنعت بیمه رخ داد، برگزاری دوره SAP در بیمه ملت

با توجه به استمرار شیوع بیماری کرونا، کسب و کارها و افراد به واسطه تعطیلی‌های پی در پی و عدم وجود رونق جدی در بازار به صورت نیمه فعال مشغول به کار هستند. این مساله در کنار لزوم حضور دراز مدت در خانه که همراه با کاهش درآمد خانواده است باعث ایجاد مشکلاتی روحیه‌ای و کاهش بهره‌وری فردی و شغلی افراد خواهد شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، شرکت بیمه ملت با درک شرایط بالا اقدام به اجرای یک برنامه حمایتی از ذینفعان (stakeholders assistance program = SAP) در قالب دوره های آموزشی کرده است. این برنامه ها در سازمانهای پیشرو و به منظور کمک به بهبود سلامت روحی و جسمی و افزایش بهره وری فردی و تیمی ذینفعان سازمانی اجرا می‌شود.

در اولین گام از این برنامه 2 دوره آموزشی "بازاریابی تلفنی" و "بازاریابی در اینستاگرام" برای شبکه فروش در دوران قرنطینه برگزار و همچنین پس از آغاز سال جدید کاری دوره "بهداشت روانی در دوران شیوع کرونا" ویژه کارکنان برگزار شد.

این دوره های آموزشی از طریق سامانه آموزش الکترونیک بیمه ملت برگزار و دسترسی به آنها از رایانه، تبلت و تلفن همراه ممکن شد .همچینن فراگیران توانستند در محل کار یا منزل به صورت آنلاین یا با استفاده از فیلم ضبط شده از مباحث آن بهره برداری کردند.

بیمه ملت با توجه به برخورداری از فناوری اطلاعات از شرکتهای پیشرو در حوزه آموزش است و بسیاری از فعالیتها از جمله برگزاری کلاسها و آزمونهای هماهنگ خود را از طریق سامانه آموزش آنلاین خود برگزار می کند.

ارسال نظر