کلاهبردار میلیاردی خودرو‌های لیزینگی پایتخت در قرچک دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی خودرو‌های لیزینگی پایتخت در قرچک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری فردی که در قالب فروش خودرو‌های لیزینگی مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از ۱۰۰ نفر از شهروندان تهرانی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار "کیومرث عزیزی" گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، شخصی در قالب فروش خودرو‌های لیزینگی در سطح شهر تهران اقدام به کلاهبرداری می‌کند، که به صورت ویژه موضوع را تحت رسیدگی قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و شیوه‌های نوین و علمی پلیس متهم را شناسایی و دستگیر کردند که وی به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: متهم با وعده فروش خودرو‌های لیزینگی سواری با شرایط و تسهیلات مناسب و اقساط طولانی مدت و سوء استفاده از اعتماد شهروندان موفق به دریافت این مبلغ شده بود.
سردار عزیزی با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شد، افزود: طمع ورزی و کسب منفعت و سود بیشتر، واگذاری سرمایه و دسترنج به اشخاص، بدون تحقیق و اعتماد بی جا، بستر مناسب برای ارتکاب چنین جرایمی را فراهم می‌کند و شهروندان می‌بایست در انجام معاملات با هوشیاری بیشتری اقدام کنند.

ارسال نظر