شناسه خبر : 50794

اختصاصی چابک آنلاین؛

هتل‌های مشهد با بهترین چشم‌ انداز

هتل‌های مشهد با بهترین چشم‌ انداز

مشهد شهر خانه داروغه و چالیدره است. وقتی اسم مشهد می‌آید اولین کلمه که در ذهنتان چیست؟ شاید الان که درباره سفر به مشهد صحبت می‌کنیم. زیارت به حرم امام رضا اولین‌بار به یادآورید. اما سفر به مشهد از تجربه‌های رنگارنگ پر است. وقتی به مشهد سفر می‌‌کنید و هتل سارینا مشهد را می‌خرید. داستان سفر به مشهد تازه شروع می‌شود. آماده‌اید؟ سفر مهیج به مشهد را شروع کنید. اما این بار قرار است در هتل‌های مشهد بمانیم از منظره زیبای آن‌ها لذت ببریم. پس هتل گردی را در مشهد شروع می‌کنیم. اولین هتلی که می‌رویم، هتل سارینا مشهد است.

چرا به مشهد سفر کنیم؟

هر گوشه مشهد از خانه داروغه که بوی تاریخ در همه خانه پیچیده است. تا تجربه هیجان‌انگیز کابین سواری در چالیدره گوشی از سفر به مشهد است. سفر به مشهد فقط سفر نیست. در این سفر تجربه‌های مختلف از تجربه‌های مذهبی تا طبیعت‌گردی را تجربه می‌کنیم. این تجربه سال‌ها در سفرنامه ما می‌مانند و رنگ گذشته به خود می‌گیرد. پس برای جمع تجربه‌های زیاد چمدان را می‌بندیم. هتل گردی را در مشهد شروع می‌کنیم.

1_ هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. صبح‌ها وقتی پرده را کنار می‌زنید، حرم امام رضا را می‌بیند. این هتل در سال 1398 در کوچه جهاد پنج ساخته شد. هتل سارینا مشهد برای رفاه بیشتر مسافران گشت نیم روزی و سرویس به مراکز خرید را در اختیار قرار داده است. پس اگر باهدف خرید به مشهد می‌روید، از سرویس مراکز خرید مشهد استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های خوب هتل سارینا مشهد قرارگرفتن در مرکز مشهد است. هتل سارینا مشهد فاصله کمی با ایستگاه مترو و ایستگاه بی‌آرتی دارد.

photo_2024-05-19_09-43-09

_ رستوران هتل

با سرآشپزان حرفه‌ای هتل سارینا مشهد نگران غذا خوشمزه در سفر نباشید. رستوران‌های یاس و فیروزه غذاهای مشهدی تا غذاهای فرنگی را در منو قرار داده است. غذای معروف مشهد (شله) را امتحان کرده‌اید؟

_اتاق‌ها

هتل سارینا مشهد اتاق‌های (یک‌تخته، دوتخته، سه تخته) دارد. این اتاق‌ها امکانات و خدمات متنوعی دارند. برای مثال: کمد، چای‌ساز، سشوار، تلویزیون است.

_ نزدیکی به حرم امام رضا

هتل سارینا مشهد با حرم امام رضا فاصله کمی دارد. به‌طوری‌که هتل سارینا مشهد با ورودی باب الجواد 16 دقیقه پیاده‌روی و با ورودی باب‌الرضا 16 دقیقه است.

2_ هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد برخلاف نامش بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل در مشهد است. این هتل لوکس فقط 1.4 کیلومتر با حرم امام رضا فاصله دارد. هتل درویش مشهد مرتفع‌ترین هتل در ایران است که اتاق‌های هتل منتظره روبه شهر دارد.

_ اتاق‌های هتل

طراحان اتاق‌های هتل درویشی مشهد با الهام از معماری رم، عرب و چین ساخته‌اند. از زمان ورود به هتل درویش مشهد محو معماری زیبای این هتل می‌شوید. بیشتر اتاق‌های هتل روبه حرم امام رضا است. هتل درویش مشهد برای مسافران در اتاق‌ها امکاناتی همچون: سرویس روزانه اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان راحتی و صندوق امانات ارائه می‌دهند.

_ قوانین و مقررات

زمان ورود به هتل درویشی مشهد مانند هتل‌های دیگر از ساعت 14 تا ساعت 12 است. این هتل به دلیل مسائل بهداشتی خدمات ترانسفر ارائه نمی‌دهد. مسافران در هر شب امکان استفاده تا سقف یک میلیون تومان را از رستوران هتل، کافی‌شاپ و گل‌آرایی را دارند. در هتل درویشی مشهد استفاده از استخر برای اتاق‌های top,vip رایگان است. اتاق‌های اکونومی با 50 درصد تخفیف استفاده کنند.

3_ هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا در مشهد است.این هتل 18 طبقه دارد. این هتل امکاناتی همچون: استخر، سونا، سالن ماساژ و باشگاه بدنسازی دارد. این هتل ترانسفر و بدرقه فرودگاهی را رایگان به مسافران ارائه می‌دهد.

_ امکانات رفاهی هتل

در هتل مدینه الرضا مشهد در قسمت‌پذیرش می‌توانید از اینترنت بی‌سیم استفاده کنید. با استفاده از خدمات تماس بیدارباش، صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شوید. همچنین این هتل کتابخانه، سالن اجتماعات دارد.

photo_2024-05-19_09-43-23

_ اتاق‌های هتل

این هتل اتاق‌های (یک‌تخته فصل، دبل اکونومی، دبل اکونومی روبه لابی و...) دارد. قیمت رزرو هتل مدینه الرضا مشهد از دو میلیون شروع می‌شود.

رزرو هتل مشهد

تا به این جای در هتل گردی در مشهد به هتل سارینا مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد رفتیم. انتخاب شما در مشهد کدام هتل است؟ هتل مدنظر از کجا رزرو می‌کنید؟ علی‌بابا جایی است که با خیال راحت هتل سارینا مشهد را رزرو کنید. برای رزرو هتل سارینا مشهد از اپلیکیشن علی‌بابا در قدم اول باید اپلیکیشن علی‌بابا را دانلود کنید. بعد از دانلود برنامه حساب کاربری در اپلیکیشن علی‌بابا ایجاد کنید. در صفحه اصلی اپلیکیشن علی‌بابا به قسمت هتل بروید، در این قسمت مقصد را مشهد انتخاب کنید. از بین هتل‌های پیشنهادی علی‌بابا، هتل سارینا مشهد را بخرید. بعد از پرداخت هتل سارینا مشهد، برای همیشه هتل سارینا مشهد را در گوشی داشته باشید.

استرداد رزرو هتل مشهد

برای کنسلی رزرو هتل مشهد به سایت علی‌بابا بروید. از قسمت حساب کاربری رزرو هتل سارینا مشهد را کنسل کنید.

آماده سفر به مشهد

اکنون که هتل سارینا مشهد را رزرو کردید که چمدان را ببینید. سفر به مشهد را شروع کنید. در سفر کتاب سفر علی‌بابا را هم‌سفر خودتان کنید، قطعاً سفر خوبی را تجربه می‌کنید. کتاب سفر مشهد علی‌بابا را به شکل مستقیم یا از فیدیبو دانلود کنید.

 

ارسال نظر