شناسه خبر : 43555

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان نوساز در پاسداران چند؟

آپارتمان نوساز در پاسداران چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان‌های نوساز در پاسداران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، پاسداران یکی از محله‌های شمالی تهران است و از دهه‌های پیش مقصدی برای متقاضیان خانه‌های لوکس محسوب می‌شود.

درست است که منطقه پاسداران در مجموع از محله‌های گران‌قیمت و لوکس تهران به شمار می‌آید، اما به دلیل اینکه محله‌های متعددی را در نواحی مختلفی به خود اختصاص داده است دامنه نوسان قیمت بالایی نیز برای خرید آپارتمان دارد و خیابان گلستان گران‌ترین قسمت از محله پاسداران است.

در گزارش پیش رو سری به بازار مسکن در منطقه پاسداران میزنیم و بررسی میکنیم که خرید خانه در پاسداران حداقل به چه میزان بودجه ای نیاز دارد.

اگر بودجه شما برای خرید خانه زیر ۱۰ میلیارد است، باز هم می‌توانید به خرید خانه در پاسدارن فکر کنید اما باید به سراغ گزینه های زیر ۱۰۰ متر بروید.

قیمت خانه نقلی در پاسداران

قیمت آپارتمان نوساز ۴۸ متری در پاسداران ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است، یک واحد ۵۵ متری در پاسداران ۶ میلیارد ۹۰۰ میلیون و یک واحد ۶۰ متری نیز ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

خرید خانه در پاسدارن با کمتر از ۱۰ میلیارد تومان

برخی آپارتمان‌های میان متراژ پاسداران با کمتر از ۱۰ میلیارد تومان قابل خریداری هستند، یک واحد ۷۰ متری در پاسداران نیز ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و یک واحد ۹۰ متری ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت آپارتمان ۳ خوابه در پاسداران

اگر به دنبال خرید خانه ۳ خوابه در پاسدارن هستید باید به سراغ واحدهای بالای ۱۰۰ متر بروید،  قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در پاسداران ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و یک واحد ۱۰۷ متری در پاسداران ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت آپارتمان ۱۵۰ متری نوساز در پاسداران ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. برای خرید یک واحد ۲۰۰ متری در پاسداران باید ۴۰ میلیارد تومان بودجه داشته باشید.

قیمت مسکن در پاسداران
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
پاسداران ۴۸ ۱۴۰۲ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
پاسداران ۵۵ ۱۴۰۲ ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون
پاسداران ۶۵ ۱۴۰۲ ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون
پاسداران ۷۰ ۱۴۰۲ ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون
پاسداران ۹۰ ۱۴۰۲ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
پاسداران ۱۰۰ ۱۴۰۲ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
پاسداران ۱۰۷ ۱۴۰۲ ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون
پاسداران ۱۳۱ ۱۴۰۲ ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون
پاسداران ۱۵۰ ۱۴۰۲ ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون
پاسداران ۱۷۸ ۱۴۰۲ ۲۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون
پاسداران ۲۰۰ ۱۴۰۲ ۴۰ میلیارد
پاسداران ۲۶۵ ۱۴۰۲ ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر