شناسه خبر : 40184

دستگیری عامل خاموشی‌های سمنان

دستگیری عامل خاموشی‌های سمنان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سیم و کابل برق هوایی و اعتراف وی به ۱۹ فقره سرقت در سمنان خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سردار جلیل موقوقه ئی شامگاه 12 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت  سیم و کابل برق شبکه هوایی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سمنان که در چند مرحله خاموشی های متعدد را در پی داشته بود، ماموران انتظامی شهرستان سمنان در قالب چندین اکیپ گشت محسوس و نامحسوس، عملیات های چندجانبه خود را آغاز کردند.

 وی افزود: سرانجام هوشیاری و تیز بینی ماموران نتیجه داد و به فردی که حین پرسه زدن در یکی از نقاط شهر بود، مظـون شـدند و در بازرسی از وسایل همراه وی ۱۱ قطعه سیم و کابل برق هوایی کشف و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند. 

موقوقه ئی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی و پلیسی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی اعتراف کرد، گفت: پرونده در این رابطه تشکیل و تحقیقات تکمیلی از سارق همچنان ادامه دارد .

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد : پلیس به صورت شبانه روزی و بی وقفه، برای تامین امنیت شهروندان و کشف جرائم تلاش می کند و و همکاری و مشارکت مردم در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

توقیف موتورسیکلت ۷ میلیاردی

 همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی گرمسار خبر داد. 

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با دریافت اخباری مبنی بر تردد یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز که باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، بررسی های تخصصی در زمینه شناسایی مالک و محل نگهداری این وسیله نقلیه غیرمجاز را آغاز کردند و در نهایت با اشراف اطلاعاتی توانستند هویت مالک و محل نگهداری موتورسیکلت را شناسایی کنند.

 وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران در بازرسی از محل احراز شده، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB۱۳۰۰ به ارزش ۷ میلیارد ریال را کشف کردند.

 این مسوول ارشد انتظامی تصریح کرد: موتورسیکلت مذکور به دلیل عدم مجوز تردد و قاچاق، حرکات نمایشی خطرناک و ایجاد مزاحمت های متعدد توقیف و مالک آن که با رویت ماموران قصد متواری شدن داشت که با سرعت عمل پلیس دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد. 

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت های سنگین غیر قانونی است و مالکان باید مجوز تردد از پلیس اخذ کنند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا ایجاد مزاحمت از سوی این موتورسیکلت ها در سطح خیابان های شهر مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

ارسال نظر