شناسه خبر : 27522

وقتی مسی بی ادب می شود

وقتی مسی بی ادب می شود

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال رئال‌مادرید ادعا کرد که ادبیات لیونل مسی در برابر برخی از بازیکنان رقیب بسیار گستاخانه و غیرقابل تکرار است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، یرژی دودک دروازه‌بان اسبق تیم ملی لهستان و لیورپول، چهار فصل در رقابت‌های لالیگا حضور داشته و خاطرات زیادی از ستارگان آن زمان فوتبال دارد. او سال ۲۰۰۷ از لیورپول جدا و به رئال‌ رفت و تا سال ۲۰۱۱ در این تیم بود. این دروازه‌بان لهستانی در چهار فصل تنها در ۱۲ بازی را با پیراهن تیم رئال مادرید به میدان رفت.

دودک با رئال یک قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی کوپا دل‌ری و یک سوپر کاپ اسپانیا را فتح کرد.

روزنامه مارکا در خبری به نقل از دودک نوشت: «مسی و تیم پپ گواردیولا در زمین حریفان را تحت فشار قرار می‌دادند و در اکثر مواقع نیز موفق بودند و با پیروزی از زمین خارج می‌شدند. البته ستاره آرژانتینی در زمین برخورد خاصی با بسیاری از حریفان داشت و حتی از ادبیاتی خاص استفاده می‌کرد.»

دودک ادامه داد: «من خود دیدم و شنیدم که مسی در برخورد با ستارگانی مانند سرخیو راموس و په‌په ادبیات بسیار گستاخانه‌ای به کار می‌برد که گفتن آنها هم سخت است و نمی‌شود به این کلمات حتی فکر کرد.»

او درباره هم‌بازی بودن با رائول گونزالس و کریستیانو رونالدو نیز گفت: «رائول مردی مغرور بود اما عادی نشان می‌داد. از طرف دیگر، کریستیانو بسیار خودمحور اما رقابتی بود. او یک مرد کاملا عادی است، اما می‌دانم نگاه از بیرون به او بسیار متفاوت است.»

 

ارسال نظر