شناسه خبر : 51986

اختصاصی چابک آنلاین؛

موتورسازان تراکتور سازی ایران سودخالص را دروکرد

موتورسازان تراکتور سازی ایران سودخالص را دروکرد

درآمد عملیاتی شرکت موتور سازان تراکتور سازی ایران (خموتور) در سال گذشته به رقم۳،۳۶۴میلیارد تومان رسید. این رقم در مقایسه با درآمد عملیاتی ۲،۱۱۸میلیارد تومانی این شرکت در سال ۱۴۰۱، حدود ۵۹ درصد افزایش داشت.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، شرکت موتور سازان تراکتورسازی ایران (خموتور) جزو شرکت های فرعی شرکت تراکتورسازی ایران بوده که  با سرمایه ای 600میلیارد تومانی در زمینه ساخت و مونتاژ، خرید و واردات انواع موتور و مواد اولیه و قطعات نیمه ساخته انواع موتور های خودرو صنعتی و کشاورزی ، تولید ونصب آنها به ادوات مختلف و فروش و صادرات آنها فعالیت می کند.

مروری بر عملکرد شرکت (خموتور) نشان داد که سود عملیاتی این شرکت در سال گذشته 406 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال 1401، حدود 45 درصد افزایش داشته است.

همچنین این شرکت در سال گذشته رقمی بالغ بر 311میلیارد تومان سود خالص را ثبت کرد که این رقم نیز نسبت به سال 1401، حدود 5 درصد افزایش داشته است .

تمامی موجودی های این شرکت تا سقف 1،300میلیارد تومان در مقابل خطرات ناشی از آتش سوزی، سیل و طغیان آب رودخانه، صاعقه، انفجار، زلزله، و آتشفشان، طوفان، گردباد، تندباد، ریزش سقف ناشی از سنگینی برف، ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف و هزینه پاکسازی از پوشش بیمه ای برخوردار است.

دارایی های ثابت مشهود شرکت موتور سازان تراکتور سازی ایران (خموتور) هم در سال گذشته تا ارزش 417 میلیارد و 800 میلیون تومان در مقابل خطرات احتمالی ناشی از  آتش سوزی، سیل و طغیان آب رودخانه، صاعقه، انفجار، زلزله و آتشفشان، طوفان، گردباد، تندباد، ریزش سقف ناشی از سنگینی برف، ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف و هزینه پاکسازی از پوشش بیمه ای کافی با توجه به وضعیت دارایی های درجریان تکمیل، برخوردار است.

در حال حاضر آرش رنجبران، محمد قلیزاده نو، یوسف دادگر نوبریان، بابک ضیغمی و نادر بهلولی اعضای هیات مدیره این شرکت را تشکیل می دهند.

 

ارسال نظر