شناسه خبر : 50713

اختصاصی چابک آنلاین؛

درآمد عملیاتی سیمان فارس نو ۲۹۰ میلیارد تومان رشد کرد

درآمد عملیاتی سیمان فارس نو ۲۹۰ میلیارد تومان رشد کرد

درآمد عملیاتی شرکت سیمان فارس نو تا پایان سال گذشته به رقم ۱،۳۷۵میلیارد تومان رسید که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایشی ۲۹۰ میلیارد تومانی داشت.

به گزارش چابک آنلاین، براساس این گزارش درآمدعملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱  ۱.۰۸۵میلیاردتومان بوده است.

فعالیت اصلی شرکت سیمان فارس نو، تولید سیمان و صنایع جانبی و وابسته  بوده و درحال حاضر با ظرفیت اسمی ۹۳۶.۰۰۰ تن سیمان در سال مشغول به تولید است.

شرکت سیمان فارس نو که با نماد " سفانو " در بازار سرمایه حضور دارد، در سال مالی  مورد بررسی در  این گزارش در بین شرکت های فعال در این صنعت و همچنین دربین شرکت های بورسی این صنعت در رده ۲۳ قرارگرفته است.

مروری بر عملکرد سفانو نشان داد که این شرکت در سال گذشته  ۵۴۴ میلیارد تومان سود عملیاتی را محقق کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشدی ۲ درصدی داشته است.

photo_2024-05-18_09-51-38

همچنین این شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ رقمی بالغ بر ۶۳۷ میلیارد تومان سود خالص داشت که این رقم نیز افزایشی ۹ درصدی نسبت به سال مالی ۱۴۰۱ داشت.

در نهایت، عملکرد شرکت سیمان فارس نو در سال گذشته منجر به سود خالص هرسهم ۱۲.۸۵۶ ریالی شد.

 سفانو در سال گذشته برای حفظ دارایی های ثابت، ساختمان ها، ماشین آلات، تجهیزات تاسیسات، ابزارها، اثاثیه و موجودی های خود را در مقابل خطرات ناشی از آتش سوزی زلزله آتشفشان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات برف و باران و سرقت تحت پوشش بیمه ای تاسقف مبلغ ۸،۷۸۴،۹۶۳ میلیون ریال (بالغ بر ۸۷۸ میلیارد تومان) قرار داده است.

همچنین وسایل نقلیه به استثنای موتور سیکلت های این شرکت نیز در سال گذشته تحت پوشش بیمه بدنه بوده اند.

در حال حاضر آرش حبیبی آزاد، رضانوذری، بهنام خوشکلام، علی رضوانی و احمدشریفی خیرآبادی اعضای هیات مدیره شرکت سیمان فارس نو را تشکیل می دهند.

ارسال نظر