شناسه خبر : 26523

گیشه افتتاحیه سه فیلم از مرز یک میلیارد تومان گذشت

گیشه افتتاحیه سه فیلم از مرز یک میلیارد تومان گذشت

اکران سه فیلم پسر دلفینی، بانک‌زده‌ها و آر. آر. آر از چهارشنبه هفته گذشته در سینما‌های کشور آغاز شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ انیمیشن پسر دلفینی افتتاحیه‌ای معادل ۷۴۰ میلیون تومان را تجربه کرده است تا پرفروش‌ترین فیلم اکران جدید باشد. داستان این انیمیشن به کارگردانی محمد همدانی با سقوط یک هواپیما در دریا آغاز می‌شود. یک دلفین و مادرش، نوزاد پسری که در دریا افتاده‌ است را نجات می دهند و از او مراقبت می‌کنند. این پسر بزرگ شده و پس از اینکه متوجه هویتش می‌شود، برای پیداکردن مادرش از دریا خارج و راهی جزیره می‌شود.
 

8489917_888

کمدی بانک‌زده‌ها نیز ، در سه روز نخست نمایش خود، ۲۴۰ میلیون تومان فروخت . این فیلم که ساخته جواد اردکانی است در سال ۹۹ جلوی دوربین رفت و جزو آخرین کارهای مرحوم علی انصاریان است . این فیلم کمدی ، داستان چند دزد بانک و اختلافات بین آن‌ها را نشان می‌دهد که پس از دزدی بزرگ از بانک، حال زمان تقسیم‌بندی پول فرارسیده است اما هیچ‌کدام به یکدیگر اعتماد ندارند و همگی به دنبال فردی مطمئن و عادل می‌گردند که در این راه، اتفاق‌های جالبی برای این چند نفر رخ می‌دهد. در این فیلم، زنده‌یاد علی انصاریان، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، سحر قریشی، بیژن بنفشه‌خواه و الناز عبدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
8489918_135

فیلم آر.آر.آر یا همان فیلم خیزش، غرش، آتش نیز در سه روز نخست نمایش خود به فروش ۵۷ میلیون تومانی دست یافت.این فیلم هندی در این مدت ، فقط در ۳۴ سالن تهران به روی پرده رفته است . ساخت این فیلم، از سال ۲۰۱۸ آغاز شد و به علت مشکلات مربوط به کرونا و بودجه نسبتا زیاد آن ، تا سال ۲۰۲۱ طول کشید. این فیلم که به مبارزات مردم هند با استعمار انگلیس می‌پردازد، تا کنون در سینماهای هند، اروپا و آمریکا اکران شده است .

ارسال نظر