شناسه خبر : 24944

شروع فصل جدید «شهرک رنگین کمان ۲» از شبکه پنج

شروع فصل جدید «شهرک رنگین کمان ۲» از شبکه پنج

فصل جدید برنامه «شهرک رنگین کمان ۲» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم وطن‌پور دوشنبه ساعت ۱۴:۴۰ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، این برنامه در ۵۲ قسمت در ساختار نمایشی - ترکیبی با شخصیت‌های واقعی و عروسکی برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی و تولید شده است.

«شهرک رنگین کمان ۲» قصد دارد تا به مخاطبان برنامه یعنی کودکان و نوجوانان در قالب نمایش و طنز مهارتهای زندگی با محوریت زندگی شهروندی و تعاملات اجتماعی را آموزش دهد.

نکته مشترکی که در تمامی موضوعات برنامه مورد توجه قرار گرفته، «امید»، «زندگی شاد» و «مهارت حل تعارض» است.

فضای دکور «شهرک رنگین کمان ۲» یک شهرک فانتزی و رنگارنگ است که اهالی آن، گاهی با مشکلاتی مواجه می‌شوند که آن را با همفکری حل می‌کنند. همچنین گاهی اهالی شهرک، با مهمانی‌هایی خارج از شهرک روبه رو می‌شوند که قصه‌های جدید را شکل می‌دهند. این مهمان‌ها شخصیتهای معروف با تخصص‌های مختلفی هستند که بیشتر بچه‌ها و بزرگترها آن‌ها را می‌شناسند.

داوود منفرد، ساناز سماواتی، مهیار مجیب، امیر حسین انصافی، مجید علم بیگی، محمد حاجی بابایی، محبوبه اعرابی، مریم وطن‌پور بازیگران و ترنم کاظمی بازیگر کودک این برنامه هستند.

«شهرک رنگین کمان ۲» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیماست که روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هر هفته حوالی ساعت ۱۴:۴۰ تماشایی می‌شود.

 

ارسال نظر