شناسه خبر : 23159

«فخرالدینی» بازهم رئیس شورای عالی خانه‌ موسیقی شد

«فخرالدینی» بازهم رئیس شورای عالی خانه‌ موسیقی شد

جلسه اعضای شورای عالی به اتفاق آرا فرهاد فخرالدینی را به عنوان ریاست شورای عالی خانه موسیقی و داریوش پیرنیاکان را به عنوان دبیر و سخنگوی شورا انتخاب کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، جلسه‌ شورای عالی خانه موسیقی روز گذشته با حضور فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای، محمد سریر، داریوش پیرنیاکان، هوشنگ کامکار و حسن ریاحی در خانه موسیقی برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه اعضای شورای عالی به اتفاق آرا فرهاد فخرالدینی را به عنوان ریاست شورای عالی خانه موسیقی و داریوش پیرنیاکان را به عنوان دبیر و سخنگوی شورا انتخاب کردند. 

همچنین حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) در این جلسه حضور یافت و گزارشی پیرامون عملکرد خانه موسیقی در سال‌های اخیر ارائه کرد. در ادامه از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل خانه برنامه‌ها، اهداف و چشم اندازهای آینده خانه موسیقی برای اعضای شورای عالی مطرح شد.

اعضای شورای عالی در این جلسه پس از ارائه گزارش مدیرعامل و بررسی برنامه‌های آینده این نهاد ابراز امیدواری کردند تا خانه موسیقی با همت جمعی و اتحاد هنرمندان موسیقی به اهداف و چشم اندازها دست یابد.

سوم بهمن سال ۱۴۰۰ با رای مجمع عمومی خانه موسیقی فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان، حسن ریاحی، داود گنجه ای و تقی ضرابی بعنوان اعضای شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شدند.

 

ارسال نظر