شناسه خبر : 37930

اختصاصی چابک آنلاین؛

ستاره‌ای رو به خاموشی

ستاره‌ای رو به خاموشی

آنتونی بازیکن برزیلی منچستریونایتد با اتهام اخلاقی جدیدی روبرو شده است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی،بعد از شکایت همسر سابق آنتونی که او را متهم به  آزار و اذیت فیزیکی کرده، این بازیکن از تیم ملی برزیل کنار گذاشته شد و باشگاه منچستریونایتد نیز با صدور بیانیه ای از برخورد جدی با این بازیکن خبر داد.

 این البته تمام ماجرا نبود و دردسر جدیدی برای آنتونی درست شده و دو زن دیگر نیز همین اتهامات را به او وارد کرده‌اند.

به نقل از  اسکای اسپورت، زن دیگری به نام اینگرید لانا در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا کرده  که آنتونی بازیکن منچستریونایتد که چندی است بخاطر مسائل حاشیه ای از اردوی تیم ملی برزیل خط خورده ، چندی پیش  او را به سمت دیوار هل داده که منجر به برخورد سرش با دیوار شده است.

 لانا در این مصاحبه مدعی شد: " آنتونی سعی کرد به من حمله کند ولی من مانع شدم. 

او من را به سمت دیوار هل داد و سر من به دیوار برخورد کرد. 

فدراسیون فوتبال برزیل هم به تازگی  در بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اتهامات ارائه شده علیه آنتونی بازیکن باشگاه منچستر یونایتد و در دفاع از شخص مدعی، این مهاجم از لیست تیم ملی برزیل کنار گذاشته شده است. چندی پیش  نامزد سابق آنتونی، وی را به خشونت، پرخاشگری و رفتار توهین‌آمیز متهم کرد. 

هرچند که نیز او در این خصوص بیانیه‌ای را منتشر کرد. 

حالا گاردین مدعی شده که پس از اتهامات علیه آنتونی مبنی بر خشونت خانگی باشگاه منچستریونایتد تحت فشار قرار گرفته تا این بازیکن را از ترکیب تیم کنار بگذارد. 

این اتهامات در کنار اتهاماتی که گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، به او وارد کرده بود می‌تواند او را در مسیر اخراج از منچستریونایتد قرار دهد چرا که شیاطین سرخ فصل گذشته در مورد میسون گرینوود نشان دادند که در چنین مسائلی شوخی ندارند.

 

ارسال نظر