شناسه خبر : 51200

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیشترین فروش سایپا شیشه مربوط به شیشه کدام خودروها بود؟

بیشترین فروش سایپا شیشه مربوط به شیشه کدام خودروها بود؟

شرکت سایپا شیشه (کساپا) در دو ماه نخست امسال ۱۳.۳۸۳ عدد از انواع محصولات شیشه های ایمنی تیبا را تولید کرد که کاهشی ۱۵.۸۹۹ عددی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، براساس این گزارش، کساپا در فروردین و اردیبهشت ماه سال گذشته تعداد 29.282 از انواع  شیشه های ایمنی تیبا را تولید کرده بود.

بررسی عملکرد دوماهه نخست سالجاری شرکت سایپا شیشه (کساپا) نشان دادکه مجموع فروش این شرکت به 95 میلیارد تومان رسیده است.

این رقم در مقایسه با فروش 60 میلیارد و 900 میلیون تومانی این شرکت در دوماهه نخست سال گذشته، حدود 34 میلیارد تومان افزایش داشت.

این شرکت درصنعت تولید شیشه های مختلف ایمنی مورد مصرف در صنایع خودرو از قبیل شیشه های ایمنی طلق نشکن وضدگلوله وسایر شیشه های مورد مصرف در صنایع حمل و نقل فعالیت می کند.

شرکت سایپا شیشه جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت سایپا است که سرمایه ثبت شده آن بالغ بر 262 میلیارد تومان است.

این شرکت در دوماهه نخست امسال تعداد 10.232 مورد از انواع شیشه های ایمنی پراید تولید کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 2.431 عدد افزایش داشت.

کساپا در دوماهه نخست امسال تعداد 8.751 عدد از انواع شیشه های ایمنی بازار یدک و 7.392 عدد از انواع شیشه های ایمنی شاهین SP100 را فروخت.

درحال حاضر امیررضانخعی، محمدرضاآرام، حمیدآقاجانی پورمیری و حمیدرضاحبیبی اعضای هیات مدیره شرکت سایپا شیشه را تشکیل می دهند.

photo_2024-05-26_14-27-39

ارسال نظر