شناسه خبر : 51327

دستگیری سارق حرفه‌ای با کیفی پر از شمش و سکه طلا

دستگیری سارق حرفه‌ای با کیفی پر از شمش و سکه طلا

مأموران پلیس استان فارس در بازرسی از خودروی کوئیک یک زوج جوان ۳۱۲ گرم طلا و ۱۶ قطعه سکه، مقداری شمش و دلار مسروقه کشف کردند.

به گزارش چابک آنلاین، سردار یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی‌فارس در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی‌شهرستان نی‌‎ریز حین گشت و کنترل خودروهای عبوری به یک سواری کوئیک حامل راننده و همسرش مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

اظهارات ضدونقیض راننده و همسرش که دچار اضطراب شده بودند، موجب شک مأموران به آنها شد و با هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از سواری کوئیک کردند.

در بازرسی دقیق از این خودرو و همچنین کیف همسر راننده، 312 گرم طلا، 16 عدد ربع، نیم و سکه تمام بهار آزادی، 220 دلار ارز و مقداری شمش (طلای آب‌شده) کشف شد.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد، راننده از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است که از سوی پلیس استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قم، البرز، اصفهان، یزد و کرمان تحت تعقیب بوده و با همدستی 2 نفر از دوستانش در استان کرمان اقدام به 3 فقره سرقت منزل کرده‌اند. ارزش اموال مسروقه برابر نظر کارشناسان 12 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

 

روزنامه ایران

ارسال نظر