شناسه خبر : 50835

تصادفات ترافیکی در تهران ۹ مصدوم به دنبال داشت

تصادفات ترافیکی در تهران ۹ مصدوم به دنبال داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گزارش ۹ مصدوم از پیامد‌های رانندگی پر مخاطره ناشی از بی‌احتیاطی رانندگان در این مدت را اعلام کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: چهار حادثه در بزرگراه‌های سعیدی، نیایش، مخصوص و آزادگان به وقوع پیوسته و تعداد ۹ مصدوم از بی‌احتیاطی رانندگان آسیب دیده‌اند.

او  بیان کرد: در ساعت ۱۴:۴۵ روز گذشته، در محدودهٔ سعیدی به جنوب پل بهاران، یک موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو با اتوبوس بی‌آرتی برخورد کرد که راننده و دو سرنشین آن مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. 

فیروز کشیر گفت: حادثه بعدی در ساعت ۱۷:۵۰ روز گذشته در مسیر نیایش به سمت شرق، بعد از چمران رخ داد، یک آمبولانس بدون بیمار در حال تردد، به علت عدم توجه به جلو و تغییر مسیر از لاین سه به دو، با چهار وسیله دیگر برخورد کرد. 

سرهنگ کشیر ادامه داد: در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته نیز در بزرگراه آزادگان به شرق، یک شاهین به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، به گاردریل برخورد کرد که منجر به مصدومیت راننده و سه نفر سرنشین شد. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از همه رانندگان خواست که در حین رانندگی، تمام تمرکز و حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند و از انجام هرگونه فعالیتی که می‌تواند حواس راننده را از رانندگی منحرف کند، خودداری کنند.

 

ارسال نظر