تخلف بیش از ۸۰۰ میلیونی ناوگان حمل و نقل عمومی

تخلف بیش از ۸۰۰ میلیونی ناوگان حمل و نقل عمومی

طبق اعلام سازمان حمایت در سه ماهه امسال ۸۰۲ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری تشکیل شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نشان می‌دهد که در سه ماهه امسال بیش از ۱۷ هزار و ۹۲۶ ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری  از سوی بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها  مورد بازرسی قرار گرفته و در نتیجه این بازرسی‌ها ۸۰۲ پرونده تخلف در حمل و نقل درون و برون شهری تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش در مدت یاد شده در بخش برون شهری ۳۱۶ فقره پرونده به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

در بخش درون شهری نیز ۴۸۶ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۵۳ میلیون تومان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال شده است.  

بنابراین به طور کلی در سه ماهه امسال ۸۰۲ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری تشکیل شده است.

چگونه شکایت کنیم؟

مردم می‌توانند با مراجعه به ستاد خبری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و شهرستان‌های تابع، شکایت خود را تنظیم کنند یا از طریق تلفن (۱۲۴)، پورتال سازمان حمایت به نشانی الکترونیکی www.cppo.ir، سایت (۱۲۴.ir) و اپلیکیشن "آپ" شکایت خود را مطرح کنند.

طبق قانون نظام صنفی، گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، فروش اجباری، ‌عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب از جمله مهم‌ترین تخلفات صنفی است.

 

ارسال نظر