شناسه خبر : 33956

اختصاصی چابک آنلاین؛

پر افتخارترین ترین تیم لیگ اروپا به آقای خاص رسید

پر افتخارترین ترین تیم لیگ اروپا به آقای خاص رسید

سویا که پرافتخارترین تیم لیگ اروپاست، دربازی برگشت نیمه نهایی، یوونتوس را ۲-۱ شکست داد و به فینال راه یافت.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، این دو تیم هفته قبل در تورین به تساوی 1-1 رسیده بودند ودیروز تیم اسپانیایی بعد از اینکه از بانوی پیر عقب افتاد در دقیقه 71 با گل سوسو بازی را به تساوی کشاند و پنج دقیقه بعد از شروع وقت های اضافه با ضربه سر اریک لاملا پیش افتاد و تا پایان 120 دقیقه نتیجه را حفظ کرد. 

سویا به دلیل اخراج مارکوس آکونیا در دقیقه 115 این بازیکن را در فینال در اختیار نخواهد داشت. 

ازسوی دیگر، آ اس رم با یک عملکرد دفاعی سرسخت مقابل بایر لورکوزن به نتیجه 0-0 رسید تا جایگاه خود را در فینال رزرو کرده باشد. 

این تساوی به دنبال پیروزی 1-0 هفته گذشته به دست آمد تا رم با یک برد و مساوی اقتصادی به فینال راه پیدا کند. 

دراین بازی مالک مطلق زمین سردار و یارانش بودند اما هر چه تلاش کردند موفق نشدند راهی به دروازه پاتریسیو پیدا کنند. 

لورکوزن که آخرین قهرمانی مهمش به سال 1993 برمی گردد، 23 شوت (6 شوت در چارچوب) زدند اما نتوانستند به گل برسند. 

این آمار درحالی به دست رسید که تیم آقای خاص فقط یک شوت در 90 دقیقه زد که آن هم در چارچوب نبود و مالکیت توپ نیز 72 به 28 به نفع شاگردان ژابی آلونسو بود. 

با نادیده گرفتن آمار این رم بود که عملکرد بی نقصی در دفاع از خود نشان داد و آنها باید در 10 خرداد در پوشکاش آرنا بوداپست برای کسب عنوان قهرمانی با سویا روبرو شوند. 

خوزه مورینیو بعد از بازی درکنفرانس مطبوعاتی گفت:« دغدغه من ماندن در تاریخ رم نیست، بلکه کمک به بچه‌ها برای رشد و انجام کارهای مهم است. 

با کمک هواداران به فینال رسیدیم از اینکه فینال دیگری را تجربه می‌کنم بسیار خوشحالم. 

ژابی آلونسو دوست بسیار نزدیک من است، وقتی سوت آغاز بازی زده می‌شود دیگر دوستی معنایی ندارد اما بعد از بازی دوباره دوستی ها برمی‌گردد و من نمی‌خواستم مقابل یکی از بهترین دوست هایم برای رسیدن به فینال خوشحالی کنم. 

برای فوتبال ایتالیا بسیار خوشحالم که سه نماینده در سه فینال اروپایی دارد، کار بسیار سختی در فینال مقابل سویا برای قهرمانی خواهیم داشت.»

 

ارسال نظر