شناسه خبر : 50839

خسارت سیل استان خوزستان در سامانه صندوق حوادث ثبت می‌شود


خسارت سیل استان خوزستان در سامانه صندوق حوادث ثبت می‌شود

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: درحال مکالمه با همکاران ارزیاب در شهرستان هستیم و بلافاصله بعد از رفع نواقص از سوی همکارانم در شهرستانها، اطلاعات را پس از تایید بارگذاری و در صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان ثبت می‌کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شیرازی مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در خصوص تاخیر در ثبت خسارت سیل اخیر این استان گفت: سیل اخیر در برخی شهرستانهای استان خوزستان، خسارتهایی به خانه های مسکونی وارد کرد.

وی افزود: پس از حادثه همکاران ما در شهرستانهای استان خوزستان درحال ارزیابی میدانی، میزان خسارتها و جمع آوری اطلاعات منازل مسکونی خسارت دیده هستند البته برخی اطلاعات دارای نقص پرونده بود که ما آنها را مجدد مرجوع و خواستار رفع ایرادات شدیم.

شیرازی درخصوص زمان ثبت خسارت نهایی در صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان ادامه داد: درحال مکالمه با همکاران ارزیاب در شهرستان هستیم و بلافاصله بعد از رفع نواقص از سوی شهرستانها اطلاعات را بعد از تایید بارگذاری و به صندوق ارسال می کنیم.

طبق گفته نیاکان سرپرست معاونت فنی و امور بیمه ای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان استانهای لرستان، گلستان ،کرمانشاه، کرمان، هرمزگان، خوزستان، کهکیلیویه و بویر احمد هنوز خسارتهای حوادث طبیعی سال جاری واحدهای آسیب دیده استان خود را برای صندوق در سامانه این صندوق ثبت نکردند.

صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان از سال ۱۴۰۱ تاکنون بعد از تصویب در مجلس شورای اسلامی در سال ۹۹ پس از حوادث طبیعی، به منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از این حوادث، بر اساس بیمه اجباری حوادث، خسارت پرداخت می کند.

ارسال نظر