شناسه خبر : 31921

۲۳ میلیارد تومان برگه سهام در بازار معامله شد

۲۳ میلیارد تومان برگه سهام در بازار معامله شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۶۵ درصد بازار در بازدهی منفی و ۳۵ درصد بازار نیز در بازهی مثبت بودند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد غفوری گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس یک رشد بیش از ۴ هزار واحدی را تجربه کرد، اما شاخص کل هم وزن اُفت کمتر از ۲ هزار واحد را شاهد بود.

او در ادامه افزود: امروز حدود ۲۳ میلیارد تومان برگه سهم در بازار معامله شده است همچنین ارزش معاملات امروز وضعیت مناسبی را داشت. بازار شاهد خروج نقدینگی ۵۹۱ میلیارد تومانی بود.

به گفته غفوری، امروز ۶۵ درصد بازار در بازدهی منفی و ۳۵ درصد بازار نیز در بازهی مثبت بودند به طوری که در معاملات امروز ۴۶۰ نماد منفی و حدود ۲۴۳ نماد هم مثبت معامله شدند.

او گفت: امروز شرایط سهام شاخص ساز نسبت به سهام کوچک مطلوب‌تر بود تعداد خریداران فعال در بازار امروز نسبت به روز گذشته یک اُفت را تجربه کرد و امروز ۲۹۲ هزار نفر کد فعال خریدار ظاهر شدند.

غفوری افزود: امروز صنعت خودور با توجه به سخنان نمایندگان مجلس در رابطه با شرایط عرضه خودرو در بورس کالا بیشترین میزان ورود نقدینگی را شاهد بود.

همیشه پس از رشد‌های شتابی بازار برای تنفس نیاز به یک عقب نشینی دارد، اما در کل انتظارات تورمی، نرخ ارز و ارزندگی سهام از دلایل شرایط خوب این روز‌های بازار سرمایه است.

 

ارسال نظر