شناسه خبر : 23959

۱۶۸ صندوق شعبه دانشگاه بانک ملی آسیب دیده‌اند

۱۶۸ صندوق شعبه دانشگاه بانک ملی آسیب دیده‌اند

بانک ملی ایران در اطلاعیه‌ای درباره سرقت از صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه این بانک اعلام کرد که تعداد دقیق صندوق های اجاره ای آسیب دیده در حادثه رخ داده ۱۶۸ صندوق است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، بانک ملی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: دیروز اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن تعداد صندوق‌های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه این بانک یک‌هزار صندوق عنوان شده بود که بدین وسیله این عدد تکذیب می‌شود.

بر اساس اعلام مسؤولان بانک، تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده، تعدادی از این صندوق‌ها آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

در عین حال بانک ملی ایران به‌منظور حفظ حقوق مشتریان ضمن مذاکره با در اختیار دارندگان صندوق، اقدام‌های ضروری در جهت رسیدگی قضائی دقیق به صندوق‌های خسارت دیده را آغاز کرده است.

پلیس آگاهی با همکاری بانک ملی ایران در حال پیگیری لحظه‌ای موضوع و شناسایی سارقان است که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

برخی کاربران فضای مجازی روز گذشته از سرقت نزدیک به یک‌هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ شعبه بانک ملی رو به روی دانشگاه تهران در تعطیلات اخیر خبر دادند.

بانک ملی در اطلاعیه‌ای با تأیید این اتفاق در شعبه دانشگاه خود، افزوده بود که این حادثه به بروز برخی خسارات محدود به صندوق اجاره‌ای منجر شده که از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.‌

ارسال نظر