شناسه خبر : 51541

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد

منظور در خصوص تداوم طرح کالابرگ الکترونیک گفت: دولت مصوبه‌ای در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال تصویب کرد که ۲۰ همت برای کالابرگ تأمین و این روند ادامه‌دار خواهد بود

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، منظور در خصوص بودجه هدفمندی یارانه‌ها هم گفت: بر اساس آنچه که به عنوان جدول ۸ پیش‌بینی کردیم، انتظار می‌رود بودجه هدفمندی تحقق یابد؛ زیرا سال گذشته طبق پیش‌بینی‌ها، عدد مربوط به بند هدفمندی تحقق پیدا کرد و امسال نیز مطابق با برنامه‌ریزی‌های مربوط به فروش نفت این بودجه تحقق می‌یابد. البته دولت دائماً در حال بررسی وضعیت بودجه است.

وی تصریح کرد: عملکرد منابع هدفمندی یارانه بالغ بر ۹۰ درصد بوده است. این منابع عمدتاً از محل صادرات گاز و فرآورده‌های نفتی تأمین خواهد شد و بر این اساس امسال نگرانی چندانی در این بخش نخواهیم داشت. البته باید یادآوری کنم در جهت جلوگیری از قاچاق و مدیریت مصرف یک سامانه در مورد توزیع سوخت گازوئیل ایجاد شده تا تخصیص سوخت بر اساس پیمایش انجام شود. ۱۳ طرح غیر قیمتی در حوزه سوخت در شورای اقتصاد تصویب شده است. بازار بهینه سازی انرژی یکی از این مصوبات است که کمک می‌کند منابع مازاد انرژی آزاد و در اختیار حوزه صادرات جهت کمک به تأمین حداکثری منابع هدفمندی یارانه‌ها قرار گیرد.

تداوم طرح کالابرگ الکترونیک

منظور در خصوص تداوم طرح کالابرگ الکترونیک گفت: دولت مصوبه‌ای در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال تصویب کرد که ۲۰ همت برای کالابرگ تأمین و این روند ادامه‌دار خواهد بود و دهک‌های پایین کشور می‌توانند بدون توجه به بازار آزاد اقلام خود را با استفاده از کالابرگ با قیمت پایین‌تری خریداری کنند.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود دولت سعی دارد قیمت ۱۱ قلم کالای خوراکی برای اقشار کم درآمد بر اساس نرخ سال قبل باشد و اطمینان خاطر برای آنها فراهم شود.

  • حسن

    رایانه و کالابرگ برای شهرها و روستاهای کوچک خوبه

ارسال نظر