شناسه خبر : 24883

اطلاعات درباره ساختمان‌های ناایمن پایتخت به شکل پراکنده وجود دارد

اطلاعات درباره ساختمان‌های ناایمن پایتخت به شکل پراکنده وجود دارد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: اطلاعات درباره ساختمان‌های ناایمن پایتخت در دستگاه‌ها به شکل پراکنده وجود دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی نصیری ساختمان‌های ناایمن صرفا از نظر مقابله با حریق ناایمن شمرده شده‌اند و لیست تهیه شده درباره ساختمان‌های ناایمن در برابر زلزله نیست؛ بنابراین آمار‌هایی که دائما درباره ساختمان‌های نا ایمن در تهران بیان می‌شود درباره ناایمنی در حوزه حریق است و مسائلی از قبیل حادثه پلاسکو و نه متروپل را شامل می‌شود.

او افزود: دادستانی در زمینه رسیدگی به مسئله ساختمان‌های ناایمن خیلی مسئولانه عمل کرده است. دادستانی تهران هم اینک در خصوص ساختمان‌های ناایمن در برابر حریق ورود کرده و در زمینه بازار تهران هر هفته در جلسه شرکت می‌کند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره نحوه شناسایی ساختمان‌های ناایمن از منظر سازه در تهران گفت: اطلاعات زیادی در این زمینه در دستگاه‌ها به شکل پراکنده وجود دارد.

نصیری گفت: البته ممکن است تغییراتی ایجاد شده باشد و ساختمانی که قبلا تصور می‌شد ایمن است به دلایلی از جمله یک گود پرخطر که جدیدا احداث شده است، ناایمن شده باشد. همچنین برعکس این مسئله نیز امکان دارد و در واقع ساختمانی که تصور می‌شد نا امین است به تازگی ایمن شده باشد.

ارسال نظر