شناسه خبر : 24526

تعداد زیادی از مشترکان شامل پاداش مصرف برق شدند

تعداد زیادی از مشترکان شامل پاداش مصرف برق شدند

وزیر نیرو با تاکید بر مراقبت از شبکه برق در تابستان گرم امسال، گفت: ۹ ماه برنامه‌ریزی و تلاش صنعت برق موجب شد که خردادماه را با کمترین مشکلات سپری کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اکبر محرابیان در نشست تخصصی مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع سراسر کشور، به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها را برای موفقیت در این برنامه‌ریزی مهم دانست و گفت: امروز شاهد همکاری و حمایت ارزشمند دستگاه‌ها هستیم که نتایج مثبتی را  در کنترل مصرف برق کشور به همراه دارد.

او با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شرکت‌های توزیع، برنامه مدیریت مصرف را به خوبی اجرا کردند، افزود: نظم و انضباط در کار و برنامه‌ریزی مدیریت مصرف کشور، بسیار مهم و ضروری است.

وی مدیریت مصرف اعمال شده امسال را با سال‌های گذشته متفاوت دانست و عنوان کرد: این برنامه دقیق با محدودیت کمتر بوده که رضایتمندی و سود مشترک را به همراه دارد و این مهم در کاهش مصرف مشهود است.

وزیر نیرو با اشاره به آمار مشترکان صنعتی کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از ۶۳۰ هزار مشترک صنعتی در کشور، ۵۸۰ هزار مشترک بدون هیچ محدودیت و برنامه مدیریت مصرفی از انرژی کامل در اوج بار سال ۱۴۰۱ استفاده می‌کنند و امیدواریم بدون مشکل، برق این بخش را تامین کنیم.

محرابیان با اشاره به برنامه سایر صنایع برای مدیریت مصرف برق گفت: برق حدود ۴۹ هزار مشترک صنعتی هر روز هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰  قطع می‌شد اما در سال جاری این محدودیت به ۱۲ ساعت در طول هفته و فقط طی یک روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ اعمال می‌شود.

طبق اعلام وزارت نیرو، او در ادامه، دلیل رضایتمندی مشترکان از برنامه مدیریت مصرف وزارت نیرو را داشتن برنامه دقیق و اطلاع‌رسانی مناسب در کشور عنوان کرد.

وزیر نیرو در پایان با بیان اینکه خوشبختانه بر اساس آمار تعداد زیادی از مشترکان شامل پاداش مصرف شده‌اند، بر جدیت شرکت‌ها در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف بخش‌های مختلف تاکید کرد.

ارسال نظر