شناسه خبر : 23269

کشف ۱۰۰ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

کشف ۱۰۰ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از ۶ هزار عدد لوازم خانگی خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، افزود: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فداییان اسلام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان شدند.

وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها به صورت شبانه خودروهای شوتی به انبار منتقل و دپو گردیده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامع تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمب کردند، افزود: تعداد ۱۰۴۶ دستگاه یخچال، ۲۴۶ دستگاه کولر، ۶۲۳ دستگاه اجاق گاز، ۵۳۶ دستگاه لباسشویی و ظرفشویی، ۷۵۴ دستگاه جاروبرقی، ۱۱ دستگاه فر، دستگاه هود، ۲۷ دستگاه تلویزیون، ۸۳۰ دستگاه بخاری، ۲۵ دستگاه کمبی، ۱۲۵ دستگاه آبگرمکن، ۲۶۱۵ قلم سیسمونی کودک، ۱۱ قلم لوازم جاروبرقی کشف، یک نفر متهم دستگیر و پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: تأمین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود. لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر