شناسه خبر : 27532

بیمه نامه مستمری نوین راهی بازار شد

بیمه نامه مستمری نوین راهی بازار شد

شرکت بیمه نوین با درنظر داشتن نیاز افراد در دوران بازنشستگی و فراغت از کار، محصول تازه خود در حوزه بیمه‌های زندگی را تحت عنوان «بیمه نامه مستمری» روانه بازار کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ این محصول با رویکرد نیاز مشتریان به امنیت مالی در دوران بازنشستگی طراحی شده است و  بر همین اساس افراد می توانند بر اساس حق بیمه انتخابی و تنها با یک‌بار پرداخت، بلافاصله مبالغ منظمی را به صورت مستمری دریافت کنند.

«بیمه‌نامه مستمری» بیمه نوین محصولی است که بر اساس آن شرکت بیمه متعهد می‌شود در ازای پرداخت حق بیمه توسط مشتری در ابتدای قرارداد، مبالغ منظمی را به عنوان مستمری به دارنده بیمه‌نامه به دو  صورت بازه زمانی مشخص و مادام العمر پرداخت کند.

اختصاص سود علی‌الحساب تضمینی و نیز سود مشارکت در منافع به اندوخته بیمه‌نامه در پایان هر سال از ویژگی های اصلی این بیمه‌نامه است که موجب می‌شود افراد از حفظ ارزش پول خود در طی مدت بیمه‌نامه اطمینان حاصل کنند.

همچنین «بیمه‌نامه مستمری» بیمه نوین برای بیمه شدگان دارای حداقل 35 سال و حداکثر 80 سال تمام صادر می‌شود و دارندگان این بیمه‌نامه می توانند مبلغ مستمری را، بر اساس انتخاب خودشان در بازه های زمانی ماهانه، سه ماه، شش ماهه و یا سالانه دریافت کنند.

از دیگر ویژگی‌های «بیمه‌نامه مستمری»؛ امکان ارائه پوشش خطر فوت به هر علت با سرمایه انتخابی بیمه‌گذار، پوشش خطر فوت ناشی از حادثه بیمه شده و نیز امکان دریافت وام از اندوخته بیمه‌نامه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه این بیمه‌نامه می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه نوین در سراسر کشور و یا سامانه تخصصی بیمه‌های زندگی این شرکت به آدرس life.novininsurance.com مراجعه کنند.

 

ارسال نظر