اجرای بیمه تکمیلی برای روستاییان آغاز شد

اجرای بیمه تکمیلی برای روستاییان آغاز شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برای بیمه تکمیلی روستاییان با برخی شرکت‌های بیمه مذاکره کردیم و به عنوان اجرای آزمایشی در سه استان روستاییان بیمه تکمیلی می‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از  ایرنا، «بیت الله برقراری» روز یکشنبه در حاشیه همایش ملی روز روستا و عشایر، اظهار داشت: در سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان در ابتدا ۴۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر آن دارای بیمه تکمیلی خواهند شد.

وی افزود: ۱۶۰ هزار بازنشسته داریم که آنها را بیمه تکمیلی کرده و بعد از بازنشستگان در گام دوم همه بیمه شدگان صندوق را بیمه تکمیلی می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه این صندوق دارای ۲ میلیون و ۵۰۰ بیمه شده است؛ گفت: از این تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

برقراری ادامه داد: باید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را به جامعه روستاییان معرفی کنیم تا در راستای اعتلای فعالیت صندوق اقدام شود.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه کرامت گفت: در طول ۱۷ سال گذشته، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده بودند که با رویکرد تحولی دولت سیزدهم امسال در دهه کرامت یک میلیون نفر بیمه شده جدید عضو صندوق خواهند شد.

 

ارسال نظر