اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت بیمه خسارت پالایش نفت تهران را پرداخت کرد

شرکت بیمه خسارت پالایش نفت تهران را پرداخت کرد

شرکت پالایش نفت تهران اعلام کرده است که تاسیسات و مخازن آسیب دیده این شرکت در سال مالی گذشته دارای پوشش بیمه ای کافی بوده و شرکت بیمه طرف قرارداد(بیمه ایران) میزان خسارت این مخازن را اعلام کرده است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، 12خرداد سال گذشته مخزن 2024-2 شرکت پالایش نفت تهران بدلیل نشتی مواد نفتی ،دچار حادثه آتش سوزی درمحوطه مخازن (تعداد شش مخزن) شد.

درحادثه آتش سوزی سال گذشته شرکت پالایش نفت تهران تعداد 36 هزار بشکه مایعات نفتی داخل مخازن دچار حریق شد که عملیات مهار و اطفای حریق این حادثه در مدت دوروز به سرانجام رسید.

شرکت پالایش نفت تهران اعلام کرده که در حادثه فوق برای کاهش ریسک ناشی از سرایت حریق به سایر واحدهای فرایندی پالایشگاه و تمرکز بیشتر برمهار حریق، اقدام به فرایند اضطراری از سرویس خارج کردن واحدهای فرایندی پالایشگاه کرده است.

گفته می شود که حادثه خرداد سال گذشته مخازن شرکت پالایش نفت تهران مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

شرکت پالایش نفت تهران اذعان داشته که میزان خسارت حادثه فوق از طریق بیمه طرف قرارداد که بیمه ایران است درتاریخ تایید صورت های مالی منتهی به اسفند سال گذشته، به این شرکت ابلاغ و دریافت شده و حتی در سرفصل های سایر درآمدهای عملیاتی این شرکت لحاظ شده است.

شرکت پالایش نفت تهران به فعالیت در زمینه هایی همچون احداث، راه اندازی، و بهره برداری از کارخانجات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش و صدور انواع مختلف محصولات نفتی و شیمیایی، خرید خوراک پالایشگاه، پالایش و فرآورش نفت خام و ساختن انواع فرآورده های نفتی از قبیل بنزین، نفت سفید و سوخت هواپیما می پردازد.

ارسال نظر