شناسه خبر : 23394

توسعه استارت آپ ها را با حفظ امنیت شغلی شبکه فروش دنبال می کنیم

توسعه استارت آپ ها را با حفظ امنیت شغلی شبکه فروش دنبال می کنیم

نهاد ناظر صنعت بیمه در زمینه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی صنعت بیمه گام های بلندی برداشته و این روند را با جدیت ادامه خواهد داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه از پیچیدگی های فنی خاصی برخوردار است و به همین خاطر اجرای هر گونه طرح نوین به خصوص در زمینه  های دیجیتالی و دانش بنیان باید با حساسیت ویژه اجرا شود.
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که استارتاپ ها در صنعت بیمه به رسمیت شناخته شده اند، اظهار داشت: شیوه ورود استارت آپ ها به صنعت بیمه با اشکالات بسیاری روبرو بوده و در دوره جدید تمامی توان علمی و فنی را به کار می گیریم تا در نحوه ارائه خدمات نوین بیمه به معیشت شبکه نمایندگان بیمه ای لطمه ای وارد نشود.
وی با برشمردن برخی از راهکارهای توسعه استارت آپ های بیمه در کنار فعالیت بی دغدغه شبکه سنتی  فروش از نخبگان دعوت کرد تا در انجام این پروژه با نهاد ناظر صنعت بیمه همراهی کنند.
رئیس شورای عالی بیمه در عین حال تاکید کرد که عرصه باید به گونه‌ای فراهم شود تا همه شبکه خدمات بیمه ای با روش های تکنولوژی نوین نسبت به انجام فعالیت و ارائه خدمت اقدام کنند.
مهندس بهزادپور در پایان از تشکیل کارگروه مشترک صنعت بیمه و فعالان حوزه دانش بنیان خبر داد و بر دانش افزایی نخبگان نسبت به صنعت بیمه تاکید کرد.
در ادامه این نشست، دکتر سورنا ستاری ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در خصوص الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات بیمه ای، اظهار داشت: مقوله هوشمند سازی اقتصاد با دیجیتالی شدن فعالیت ها تفاوت زیادی دارد و صنعت بیمه می تواند با ریل گذاری جدید به سمت هوشمندسازی حرکت کند.
بر اساس این گزارش، سورنا ستاری با اشاره به ضرورت ارائه بیمه نامه های هوشمند از تحول دیجیتالی به عنوان راهکار اصلی مقابله با تخلفات و تقلبات بیمه ای یاد کرد و گفت؛ راه اندازی مرکز نوآوری در بیمه مرکزی یک اقدام قابل تحسین است و با احیای کارگروه های تخصصی می توان به آینده روشن صنعت بیمه امیدوار بود.
گفتنی است در این دیدار معاون نظارت، رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیران نظارت مالی، حوزه ریاست کل بیمه مرکزی هم حضور داشتند و نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

ارسال نظر