شناسه خبر : 43207

اختصاصی چابک آنلاین؛

۱۰ شهر جذاب جهان برای زندگی کدام ها هستند؟

10 شهر جذاب جهان برای زندگی کدام ها هستند؟

نشریه "هیرالد کره" با انتشار گزارشی مدعی شد که شهر دبی در کشور امارات متحده عربی در نظر سنجی ها، بهترین شهر جهان برای زندگی و کارانتخاب شده است.

چابک آنلاین، فواد پورعبادی، این نشریه که در کره جنوبی چاپ و منتشر می شود، در گزارش خود نوشت: دبی موفق شده جایگاه خوبی در جهان از نظر زندگی و کار به خود اختصاص دهد و زیر ساخت های مناسبی در این زمینه فراهم کند.

نشریه "هیرالد کره جنوبی  نوشت: بر اساس نظرسنجی و بررسی های انجام شده، از میان چهار شهر در جهان، دبی توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

پس از شهر دبی، شهر میامی در ایالات متحده آمریکا رتبه دوم در این نظرسنجی را به خود اختصاص داد. بعد از آن هم پاریس، نیوریورک، مادرید، سنگاپور، لندن، بروکسل، تورنتو و واشنگتن به ترتیب رتبه سوم تا دهم را در این نظرسنجی به خود اختصاص دادند.

این نظرسنجی به مدت 12 ماه ادامه داشته و نام 164 کشور جهان در این نظرسنجی ذکر شده بود.

علاوه بر نام کشور، نام شهرها نیز بیان شده که دبی موفق شد، با کسب آرای کاربران از 60 کشور جهان، رتبه نخست را کسب کند.

نکته قابل توجه این است که کاربرانی از کانادا و ایالات متحده آمریکا نیز در میان رأی دهندگان وجود داشته که ترجیح داده اند بجای زندگی در این دو کشور، در دبی زندگی کنند.

در این نظرسنجی از کاربران و شرکت کنندگان خواسته شده با در نظر گرفتن وضعیت و نکات مختلف، به این نظرسنجی رأی بدهند.

نکات اشاره شده به آن عبارت بودند از: زیر ساخت، خدمات هوشمند شهری، سیاست اقامت خارجی ها، اقامت طلایی، حقوق و درآمد، معاف بودن از مالیات و برخی دیگر نکات که دبی تقریبا در همه این موارد، نسبت به دیگر رقبای خود،در نظر سنجی ها جلوتر بود.

 

ارسال نظر