شناسه خبر : 34633

واکنش تند دو هنرپیشه معروف به رفتار غیرحرفه ای دونالد ترامپ!

واکنش تند دو هنرپیشه معروف به رفتار غیرحرفه ای دونالد ترامپ!

مت دیمون» و «بن افلک» با انتشار بیانیه‌ای استفاده از مونولوگ فیلم «ایر» (Air) در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی «دونالد ترامپ» را محکوم کردند.

به گزارش چابک آنلاین، نمایندگان ترامپ به تازگی ویدیویی در شبکه اجتماعی تروث سوشال به اشتراک گذاشتند که در آن مونولوگ الهام ‌بخش فیلم «ایر» با بازی دیمون روی تصاویری از ترامپ قرار داده شده بود.

این ویدیو که بیش از ۱۰ هزار مرتبه به اشتراک گذاشته شده، با تصاویری از سخنرانی‌های ترامپ ادامه پیدا می‌کند و با شعار تبلیغاتی «آمریکا را دوباره عالی کن» به پایان می‌رسد.

در بیانیه دیمون و افلک آمده است: «ما نه اطلاع قبلی داشتیم، نه با آن موافقت کردیم و نه استفاده از هیچ فیلم یا صوتی از «ایر» در کمپین ترامپ به عنوان یک تبلیغ سیاسی یا برای اهداف دیگر را تأیید و تصدیق کردیم. 

مشخصاً در مورد حقوقی که تحت قانون کپی رایت و مالکیت معنوی ایالات متحده برای ما محفوظ است، بدین وسیله صریحاً اعلام می‌کنیم که ما در هرگونه استفاده از محتویات فیلم «ایر» توسط کمپین ترامپ که تأیید یا رضایت لازم داشته باشد، اعلام ناراضایتی می‌کنیم.»

در این مونولوگ، دیمون نقش «سانی واکارو» بازاریاب نایکی را بازی می‌کند. 

این فیلم جزئیات همکاری نایکی با «مایکل جردن» افسانه‌ای و تولد اسنیکر «ایر جردن» را روایت کرده است. 

دیمون در نقش واکارو می‌گوید: «با پول می‌توان تقریباً هرچیزی را خرید. با پول نمی‌توان جاودانگی خرید، آن را باید به دست آورد.»

 

ارسال نظر