شناسه خبر : 32890

سازمان میادین میوه و تره بار تهران ورودی به میوه‌های نوبرانه نداشت

سازمان میادین میوه و تره بار تهران ورودی به  میوه‌های نوبرانه نداشت

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار تهران می‌گوید این سازمان متولی میوه های چون سیب و پرتغال است و مسولیتی درباره قیمت‌های فضایی میوه های نوبرانه ندارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما با فصاحت رئیس سازمان میادین میوه و تره بار تهران درباره باز میوه گفتگو کرد.

سوال: حتما هم مطلع هستید هم در خبر‌ها خواندید قیمت میوه‌های نوبرانه و قیمت‌های طلایی گفتند در خبرها، ولی قیمت‌های فضایی و عجیب و غریب باید بگوییم قیمت دارید شما مثلا گوجه سبز

فصاحت : ما در مورد قیمت‌های نوبرانه مثل گوجه سبز یا چاقاله بادام یا زردآلو میوه‌هایی هستند که در ابتدای کار خوب قیمت بسیار بالایی دارند و این میوه‌ها در راهبردمان نیست دلیلش هم این است که مجموعه میادین مجموعا در میوه‌های اصلی مثل سیب و پرتغال و .. و هدف اصلی ما از میادین درواقع این میوه‌ها بوده لذا ما خیلی روی این میوه‌هایی که شما اشاره کردید سردرختی‌ها نه حساسیتی داریم ونه در میادین مان با این قیمت‌ها وارد می‌کنیم مگر اینکه این قیمت هایش متعادل شود.

سوال: اگر شما در میادین این حساسیت را داشته باشید قیمت‌ها مدیریت نمی‌شود؟

فصاحت : این‌ها در آن راهبرد اصلی ما نیست.

سوال: سوال من همین است اگر جزو راهبردتان باشد؟

فصاحت : این‌ها میوه‌های لوکسی است که در واقع در مرحله استفاده می‌کنند با آن قیمت بالا و ما همان طور که خدمتتان عرض کردم میوه‌های اساسی مردم یا کالا‌های اساسی مردم این‌ها در راهبرد اصلی ما است و روی آن‌ها در واقع ما تمرکز داریم و خیلی اصلا این موضوعات در برنامه ما نیست ونگذاشتیم.

سوال: پس در برنامه چه کسانی است

فصاحت : این‌ها طبیعتا در واقع یک میوه‌هایی است که اصلا خیلی از مردم در مراحل اول اصلا استفاده نمی‌کنند ما زمانی که قیمت پایین می‌آید و یک قیمت متعادلی پیدا می‌کنند.

سوال: من عرض کردم خدمتتان فصاحت اگر شما وارد شوید وجزو مدیریت تان باشد جزو برنامه تان باشد آیا این روند تغییر نمی‌کند.

فصاحت : ما تا الان در تاریخچه سازمان میادین تا الان که ما اطلاعات مان را به روز کردیم هیچ ورودی سازمان میادین در میوه‌های نوبرانه در ابتدا نداشته است.

سوال:بلاخره باید از یه جای شروع کرد؟

فصاحت : چشم ما بررسی می‌کنیم که آیا این موضوع می‌تواند در کاهش این قیمت موثر باشد یا خیر

سوال: به نظر خود شما نمی‌تواند؟

فصاحت : من به نظرم در ابتدا خیر، ما اگر در ابتدا بخواهیم ورود پیدا کنیم

سوال: چطور در مورد میوه‌های دیگر شده وقتی ورود کردید

فصاحت : بله خوب میوه‌های دیگر خوب میوه‌های طبیعی است این میوه‌ها جزو میوه‌های مصرف همه مردم ما نیست این میوه‌ها خیلی جایگاه اساسی ندارد، ولی میوه‌های دیگر مثل پیاز و سیب زمینی

سوال: فصاحت این‌ها که دیگر جزو میوه‌ها نیست

فصاحت : این‌ها جزوه میوه‌ها هستند مجموعا جزو میوه‌های فرنگی هستند

سوال: البته با قیمتی که پیاز پیدا کرده احتمالا باید لقب میوه را بهش بدهیم

فصاحت :پیاز الان قیمتش متعادل است

سوال: قیمت می‌فرمایید

فصاحت :۱۵ و ۷۰۰، ۸۰۰ داریم در میادین

سوال: در مغازه‌ها فکر نمی‌کنم این قدر باشد

فصاحت :خوب مغازه‌ها به ما ارتباطی با ما ندارد و مستقیما از میدان مرکزی تامین می‌کنند و زیر مجموعه کارگر هستند

سوال: خوب آن میوه‌هایی که فرمودید جزو برنامه تان هست و مدیریت می‌کنید مثال می‌زنید چه میوه‌هایی هستند و قیمت شان به چه گونه است

فصاحت : ما الان مجموعه دو دسته زیر مجموعه سازمان میادین میوه و فرنگی است که مجموعا سبزیجات هم زیرمجموعه کار ما هست الان شما فرض بفرمایید که بحث پرتغال را ما ۲۰، ۲۱ تومان در میادین داریم، سیب قرمز ۳۰ تومان سیب زرد ۲۷ تومان، گوجه فرنگی به اضافه پیاز و سایر موارد حالا اگر می‌گفتید من کامل قیمت‌ها را می‌آوردم، چون بحثی که شد بحث میوه‌های نوبرانه شد اگر لازم است من لیست را یک سایتی است که کاملا نرخ نامه‌ها در آنجا هست و مراجعه کنند و مردم عزیزمان کاملا قیمت همه محصولات اساسی مورد نیاز را استخراج کنند

ارسال نظر