شناسه خبر : 32086

وکیل مهاجرتی چقدر در روند مهاجرت تأثیرگذار است؟

وکیل مهاجرتی چقدر در روند مهاجرت تأثیرگذار است؟

امروزه افراد بسیار زیادی برای مواجهه با فرصت‌های شغلی بیشتر و افزایش درآمد، مهاجرت به کشورهای پیشرفته را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

هرکدام از کشورهای خارجی را که برای مهاجرت انتخاب کنید؛ قطعاً باید مراحل مختلفی را برای اخذ ویزا طی کنید. تعداد بالای متقاضیان مهاجرت و شرایط پیچیده آن، باعث شده که در مسیر مهاجرت با چالش‌ها و مشکلات مختلفی مواجه شوید. برای اینکه این مشکلات را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید؛ قطعاً باید از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید.

وکلای مهاجرتی به دلیل سابقه و تجربه بالایی که در زمینه مهاجرت دارند؛ در کمترین زمان ممکن ویزای موردنظر شما را به‌راحتی اخذ خواهند کرد. این افراد با ارائه خدمات بسیار عالی، تمام کارهای اخذ ویزا را انجام داده و بدون هیچ دردسری شما را به کشور مقصد هدایت می‌کنند.

در این مطلب به طور کامل وکیل مهاجرتی و تأثیر آن در روند مهاجرت را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با اطلاعات بیشتر و جامع‌تری پروسه مهاجرت را تکمیل کنید.

این روزها اعتمادکردن سخت است، آن هم در بحثی مانند مهاجرت! قرار است سرمایه، وقت و اعتماد خودتان را به وکیل بسپارید، طبیعی است که بخواهید حرفه‌ای، معتمد و کاربلد باشد. در انتخاب بهترین وکیل برای مهاجرت یا در مراجعه حضوری به وکلا یا مؤسسات این موارد را حتماً چک کنید:

  • داشتن دفترِ وکالت با آدرس و شماره‌تلفن مشخص و معتبر
  • داشتن پروانه مؤسسه حقوقی
  • داشتن مجوزهای کاریابی خارجی و اعزام دانشجو به خارج
  • داشتن وکلای رسمی و حرفه‌ای مهاجرت (برای مؤسسات)
  • داشتن پرونده‌های موفق مهاجرتی
  • تسلط بر قوانین و شرایط مهاجرت

بعضی کشورها مانند کانادا و استرالیا، یک مجوز مخصوص برای وکلای مهاجرتی صادر می‌کنند که داشتن آن به معنی رسمیت آن وکیل برای انجام امور مهاجرتیِ آن کشور است. مانند سازمان ICCRC برای کانادا یا سازمان MARA برای استرالیا.

تأثیرات وکیل مهاجرتی در روند مهاجرت

وکلایی که در زمینه مهاجرت به کشورهای خارجی فعالیت می‌کنند؛ با ارائه خدمات مختلف، روند مهاجرت را سریع‌تر کرده و در زمان کمتری ویزای موردنظر افراد را اخذ می‌کنند. خدماتی وکلای مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت ارائه می‌کنند؛ آن‌قدر گسترده ‌است که از زمان مراجعه متقاضی تا زمان اسکان در کشور مقصد و اخذ اقامت دائم را در بر می‌گیرد.

اقداماتی که وکلای مهاجرتی بر اساس دانش و تجربه خود انجام می‌دهند؛ باعث سرعت روند پرونده مهاجرتی می‌شود. این اقدامات عبارت‌اند از:

بررسی پرونده و اطلاع‌دادن نقص مدارک

یکی از مهم‌تریم مسائلی که باعث طولانی‌شدن روند مهاجرت می‌شود؛ وجود نقص در پرونده یا کامل نبودن مدارک است. بهترین وکیل مهاجرت به دلیل آگاهی بالایی که از شرایط و قوانین کشور مقصد دارد؛ به‌خوبی پرونده را بررسی کرده و اگر نقصی در آن مشاهده کرد؛ سریعاً آن را به شما اطلاع خواهد داد.

انجام توصیه‌های لازم برای افزایش شانس اخذ ویزا

اداره مهاجرت کشورها برای اینکه افراد واجد شرایط را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنند؛ یک سیستم خاص طراحی کرده و بر اساس آن به متقاضیان ویزا ارائه می‌کنند. وکلای مهاجرتی به طور کامل این سیستم‌ها را شناخته و می‌دانند که چگونه شانس اخذ ویزا بالاتر می‌رود. این افراد با توصیه‌هایی که به شما می‌کنند؛ امتیاز و شانستان را برای اخذ ویزا و مهاجرت بالاتر می‌برند.

photo_2023-03-05_16-46-53

ارسال پرونده با کمترین ریسک

هنگامی که پرونده کامل شد و متقاضی تمام مدارک لازم را فراهم کرد؛ باید به اداره مهاجرت کشور موردنظر فرستاده شود. درصورتی‌که مشکلی در پرونده وجود داشته باشد؛ درخواست ویزا ریجکت شده و باید تمام مراحل را از اول انجام داد. وکیل مهاجرتی از این مسئله آگاه است؛ به همین دلیل پرونده را به طور کامل بررسی کرده و با کمترین ریسک آن را ارسال خواهد کرد.

تقویت رزومه و معادل‌سازی مدارک

داشتن رزومه قوی، معادل‌سازی مدارک و گرفتن مدرک زبان از جمله مهم‌ترین شرایطی است که برای مهاجرت لازم و ضروری هستند. بیشتر متقاضیان برای انجام این کارها به مشکل می‌خورند و نمی‌دانند که چگونه باید آن‌ها را انجام داد.

بهترین وکیل مهاجرت، رزومه متقاضیان را به بهترین شکل ممکن تقویت می‌کند و در معادل‌سازی مدارک و گرفتن مدرک زبان به آنها کمک می‌کند. انجام این راهنمایی‌ها باعث می‌شود که زودتر پرونده مهاجرتی کامل شده و روند مهاجرت افراد سریع‌تر شود.

ارزیابی وضعیت متقاضی و پیشنهاد بهترین روش مهاجرت

کشورهای خارجی، انواع ویزاها را در اختیار مهاجران قرار می‌دهند تا بر اساس شرایط و توانایی خود یکی از آنها را انتخاب کنند. هرکدام از این ویزاها شرایط و جزئیات خاص خود را دارند که وکلای مهاجرتی به طور کامل تمامی آنها را می‌دانند. این افراد باتکیه‌بر دانش خود، شرایط و وضعیت متقاضی را بررسی کرده و سرانجام بهترین و مناسب‌ترین روش مهاجرت را به او پیشنهاد خواهد داد.

گرفتن وقت از سفارت

یکی دیگر از مسائلی که زمان مهاجرت را طولانی می‌کند؛ وقت گرفتن از سفارت برای مصاحبه است. انجام این کار برای افراد عادی بسیار طولانی است؛ اما بهترین وکیل مهاجرت، به‌راحتی می‌تواند در زمان کمی از سفارت وقت بگیرد.

بهترین وکیل مهاجرتی را از کجا استخدام کنیم؟

تقاضای بالا برای مهاجرت به کشورهای خارجی، باعث شده که وکلای زیادی در این حوزه مشغول فعالیت شوند. اگر می‌خواهید بهترین و باتجربه‌ترین وکیل را استخدام کنید تا در کمترین زمان ممکن فرایند مهاجرت و اخذ ویزا را برایتان طی کند؛ به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا مراجعه کنید.

مؤسسه پارسی کانادا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی است که تمامی مجوزها را از ارگان‌های مربوطه کسب کرده و به بهترین شکل اعتماد مراجعه‌کنندگان را جلب کرده است. این مؤسسه بهترین و حرفه‌ای‌ترین وکلای مهاجرتی را دور هم جمع کرده تا روند مهاجرت افراد را سریع‌تر کرده و بدون هیچ دردسری ویزای موردنظر آنها را اخذ کنند.

سخن نهایی

امروزه مهاجرت به کشورهای خارجی به یک امر رایج تبدیل شده است. انجام این کار برای افراد عادی اصلاً آسان نیست؛ به همین دلیل همواره  به دنبال روشی راحت‌تر و سریع‌تر می‌گردند. یکی از بهترین راه‌هایی که فرایند مهاجرت را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند؛ استخدام وکیل است. در این مطلب به طور کامل نحوه استخدام بهترین وکیل مهاجرت را بیان کردیم و به شما گفتیم که وکیل مهاجرتی چگونه روند مهاجرت را سریع‌تر می‌کند.

 

ارسال نظر