شناسه خبر : 16170

مجلس حامی صنعت خودرو است/ اقدام خوب سایپا برای تولید قطعات در داخل

مجلس حامی صنعت خودرو است/ اقدام خوب سایپا برای تولید قطعات در داخل

صنعت خودرو باید حمایت جدی شود و باید با اتکا به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی در جهت تأمین قطعات خودرو در داخل اقدام شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از رصد روز، نماینده مردم اردبیل در مجلس با تأکید بر حمایت جدی از صنعت خودرو در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت:‌ مجلس حامی صنعت خودرو است و شرکت سایپا برای تولید قطعات در داخل، گام های موثری برداشته است.

صدیف بدری در خصوص ترک ایران از سوی خودروسازان خارجی در شرایط تحریم اظهار داشت: بعد از این اقدام شرکت‌های خودروساز خارجی، سایپا برای تأمین قطعات خودرو، قراردادهای خوبی را با شرکت‌های داخلی منعقد کرد و این اقدام مثبت و خوب این شرکت محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو باید حمایت جدی شود و باید با اتکا به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی در جهت تأمین قطعات خودرو در داخل اقدام شود.

وی عنوان کرد:‌ باید خودروسازان هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ ایمنی اقدامات شایسته‌ای را در این صنعت انجام دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ترک ایران از سوی شرکت‌های خودروساز خارجی خاطرنشان کرد: بعد از این اقدام مدیران شرکت سایپا قراردادهایی با وزارت دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد کردند و در جهت افزایش کیفیت خودرو گام برداشتند.

بدری گفت: هر اقدامی که موجب افزایش تولید و ارتقای کیفیت خودرو باشد مورد حمایت مجلس است.

وی با اشاره به تنوع تولید خودرو در سایپا گفت: این تنوع تولید براساس نیاز مشتریان باید باشد و ما معتقدیم هرچند صنعت خودرو حرکت رو به جلو دارد اما باید تقویت شود.

 

ارسال نظر