تجهیز رایگان تاکسی‌ها به سی‌ان‌جی از برنامه ها جا ماند!

تجهیز رایگان تاکسی‌ها به سی‌ان‌جی  از برنامه ها جا ماند!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی در کشور ۲۲ میلیون مترمکعب توزیع و تغذیه سی‌ان‌جی و معادل ۲۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «علی‌اکبر نژادعلی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: با تجهیز و افزایش ۴۰۰ جایگاه سی‌ان‌جی دیگر در شهرهای جدید انتظار می‌رود که روند خدمت رسانی به مردم در خصوص سوخت سی‌ان‌جی افزایش یابد.

نژادعلی گفت: در سیستان و بلوچستان در حال حاضر ۱۳ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی وجود دارد که درصدد هستیم تا با افزایش جایگاه به ۵۰ دستگاه در این استان، ظرفیت توزیع و عرضه سوخت سی‌ان‌جی را افزایش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی شهرها از جمله کرمان و دیگر نقاطی که از این سوخت کم‌بهره ترند افزود: هدف ما افزایش ظرفیت تعداد و تجهیز جایگاه‌هاست تا از این فرصت برای کاهش مصرف بنزین و افزایش خودروهای دوگانه‌سوز بهره‌مند شویم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در ارتباط با تجهیز رایگان تاکسی‌ها به سی‌ان‌جی بیان داشت: در ۲ سال گذشته مقر شده بود تا یک میلیون تاکسی به سی‌ان‌جی تجهیز و دوگانه‌سوز شود که حدود ۳۰۰ هزار دستگاه تا امروز دوگانه‌سوز شد.

وی اظهار امیدواری کرد با پتانسیل موجود تا ۷۰۰ هزار دستگاه دیگر از تاکسی‌ها و خودروهای عمومی از سوخت سی‌ان‌جی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر