شناسه خبر : 48952

اختصاصی چابک آنلاین؛

مهمترین دلایل رشد ۵۵ درصدی سود عملیاتی لیزینگ صنعت و معدن مشخص شد

مهمترین دلایل رشد 55 درصدی سود عملیاتی لیزینگ صنعت و معدن مشخص شد

مدیرعامل شرکت لیزینگ صنعت و معدن در توضیح رشد ۵۵ درصدی سود عملیاتی شرکت متبوع خود در سه ماهه منتهی به اسفندماه سال گذشته، اعلام کرده است که این شرکت با هدف توسعه فعالیت های عملیاتی، اقدام به اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد و افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان ۲۰۰۰ میلیارد کرده که موجب توفیقات با اهمیتی شده است.

به گزارش چابک آنلاین ، محمد رحیم احمدوند تصریح کرده که در دوره مورد اشاره، از محل منابع داخلی ( وصول مطالبات) و تسهیلات مالی دریافتی از بانک ها اقدام به پرداخت 1170 میلیارد ریال تسهیلات کرده که نسبت به دوره مالی قبل 92درصد رشد داشته است.

وی افزود: افزایش تسهیلات پرداختی رابطه مستقیمی با درآمد حاصل از تخفیفات توسعه فروش دارد که رشد با اهمیت تسهیلات پرداختی در این دوره مالی مبلغ 143 میلیارد ریال درآمد تخفیف توسعه فروش ایجاد کرده که رشد 72 درصدی نسبت به دوره مالی سه ماهه سال ماقبل از آن به دنبال داشته است.

مدیرعامل  شرکت لیزینگ صنعت و معدن گفته است که افزایش تسهیلات پرداختی در دوره مالی مورد گزارش و سررسید اقساط تسهیلات مذکور و همچنین به کارگیری سیاست کاهش  دوره بازپرداخت اقساط نیز از جمله عوامل موثر بر افزایش درآمد عملیاتی بوده به گونه ای که درآمد حاصل از اجاره  به مبلغ 390 میلیارد ریال رشد 51 درصدی نسبت به دوره مالی قبل داشته است.

وی، درادامه اذعان کرده که سیاست واهتمام شرکت در وصول مطالبات به روش های مختلف، منجر به افزایش درآمد های عملیاتی و به کارگیری نقد حاصل از وصول مطالبات در فعالیت های عملیاتی شده که رشد 92 درصدی حاصل از درآمد وجوه التزام موید این مهم است.

 

ارسال نظر