شناسه خبر : 45615

اختصاصی چابک آنلاین ؛

۹۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت ساختمان از داخل تامین می شود

95 درصد کالاهای مورد نیاز صنعت ساختمان از داخل تامین می شود

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان تهران، اظهار کرد: بالای ۹۵ درصد محصولات صنعت ساختمان سازی داخلی هستند.

چابک آنلاین، لیلی اسماعیل زاده، حسین ناظم زاده درگفتگو با چابک آنلاین، گفت: در حال حاضررکود خاصی در صنعت ساختمان و تمامی صنایع وجود دارد که ساختمان هم بخشی از این صنایع  است. 

وی، با بیان اینکه دولت دارد اقدامات لازم برای خروج مسکن ازرکود را انجام می دهد، گفت: قیمت مسکن در سال‌های اخیر به صورت شدیدی افزایش یافته و سازندگان به سمت ساخت و ساز نمی روند. 

 وی، اظهار کرد: بیشترین محصولات مورد تقاضا در شرایط فعلی صنف لوازم بهداشتی و محصولات صنعتی هستند که  شامل انواع شیر آلات فولادی، استنلس استیل، چدنی است و صنف بیشترین مانور و فروش را در این بخش دارد و در صنایع ساختمانی مثل شیر آلات بهداشتی و موتور خانه فروش کمتری دارد. 

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان تهران، خاطر نشان کرد: در ساختمان سازی بالای ۹۵ درصد محصولات مورد نیاز ساخت  داخل بوده و صنعت ساختمان، احتیاجی به واردات محصول نداردو شیرآلات بهداشتی، سنگ ها و شیرآلات بهداشتی، شیر،  توالت فرنگی و ایرانی، سینک ظرفشویی، شیرآلات موتورخانه و چدنی و لوله ها و اتصالات که به کار برده می شود تولید داخل است. 

وی، افزود: برای ساخت یک ساختمان حدود ۹۵  درصد محصولات آن را می توان از کالاهای  داخلی تهیه کرد و جنس ها عالی، مرغوب و استاندارد هستند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان تهران، اظهار کرد: در بخش شیرآلات برنجی از نظر کیفیت و  قیمت تولید داخل بسیار مرغوب است.

 رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان تهران، در مورد  صادرات محصولات تولید داخل گفت که صادرات به  کشور های همسایه  خوب است هر چند که تولیدکننده اول باید جواب محصولات مصرف داخل را بدهد بعد به دنبال صادرات محصول برود.

 

ارسال نظر