شناسه خبر : 38947

گلکسی S۲۳ FE با قیمت پایه ۵۹۹ دلار معرفی شد

گلکسی S23 FE با قیمت پایه ۵۹۹ دلار معرفی شد

گلکسی S۲۳ FE از تراشه‌های نسل قبلی استفاده می‌کند و به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ همان‌طور که وعده داده بود، از جدیدترین گوشی خانواده فن ادیشن رونمایی کرد: گلکسی S23 FE این گوشی هوشمند به پردازنده‌های یک نسل قبل به مجهز شده است و از طراحی مشابه پرچمدار‌های سامسونگ بهره می‌برد.

یکی از موارد مهم درباره گوشی جدید سامسونگ، تراشه مورد استفاده در آن است. سامسونگ در بیانیه‌ای که برای معرفی گلکسی S23 FE منتشر کرده، تنها به یک تراشه ۴ نانومتری پیشرفته اشاره داشته است. بااین‌حال، این چیپ با توجه به بازار هدف، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود.

مشخصات و قیمت گلکسی S23 FE

اگرچه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ تراشه‌های نسل قبل هستند و به‌زودی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از راه می‌رسد، بااین‌حال همچنان با پیشرفت مناسبی نسبت به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸/اگزینوس ۲۱۰۰ گلکسی S21 FE روبه‌رو هستیم.

گلکسی S23 FE در نسخه پایه به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است و در دو نسخه با ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. این دستگاه در بخش دوربین پیشرفت مناسبی داشته و به‌جای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نسل قبلی، حالا به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

با وجود این پیشرفت، نباید منتظر دوربین یکسان با گلکسی S23 یا حتی گلکسی S22 باشیم. گلکسی S23 FE به دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز شده است. همچنین کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنند که رزولوشن پایین‌تری نسبت به نسل‎‌های قبلی دارد.

گلکسی S23 FE ابعادی برابر ۱۵۸×۷۶.۵×۸.۲ دارد و وزن آن به ۲۰۹ گرم می‌رسد. سامسونگ برای این گوشی هوشمند از یک نمایشگر تخت ۶.۴ اینچی داینامیک امولد ۲X با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است.

گلکسی S23 FE به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI ۵.۱ مجهز شده و تا ۴ نسخه اصلی اندروید و تا ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. این دستگاه همچنین از استاندارد IP۶۸ پشتیبانی می‌کند.

در جدول زیر مشخصات کامل گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE را می‌بینید:سامسونگ برای جدیدترین گوشی خانواده FE از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده کرده است. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. قیمت پایه گلکسی S23 FE برابر ۵۹۹ دلار است که ۱۰۰ دلار نسبت به نسل قبلی ارزان‌تر است.

18362902_783

ارسال نظر