شناسه خبر : 36524

اختصاصی چابک آنلاین ؛

ورود دیوار مادرید به دنیای سرعت

ورود دیوار مادرید به دنیای سرعت

تیبو کورتوا با خرید یک تیم فرمول ۴ به نام تی سی ریسینگ وارد دنیای اتومبیل رانی خواهد شد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، دروازه بان رئال مادرید در حال حاضر مجوز خود را دریافت کرده و حالا روی سازماندهی تیم، استخدام مهندسان و مکانیک هایی که ماشین ها را راه اندازی می کنند، کار می کند. 

گزینه های زیادی وجود دارد اما هنوز هیچ راننده‌ای برای هدایت ماشین های کورتوا انتخاب نشده است. 

هدف تیم این است که حتی در برخی از مسابقات باقیمانده این فصل، احتمالاً در امارات متحده عربی و اسپانیا شرکت کند، اگرچه همه چیز به سرعتی که آنها می توانند تیم را جمع کنند بستگی دارد. 

مسابقات قهرمانی که آنها از فصل آینده در آن شرکت خواهند کرد نیز در حال بررسی است. 

در حال حاضر مسابقات قهرمانی در فرانسه، بریتانیا، آلمان، چین، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، آسیای جنوب شرقی، امارات متحده عربی، هند و برزیل برگزار می شود.

کورتوا برای این پروژه روی راننده روبرتو مرهی حساب می کند که در سال 2015 به عنوان راننده ماروسیا بخشی از شبکه فرمول 1 بود و تجربه زیادی در دنیای اتومبیل رانی دارد. 

زیرا علاوه بر اینکه یکی از رانندگان با کمترین میزان انصراف در فرمول 1 بوده، در سال های اخیر در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA، فرمول 2 و فرمول E نیز شرکت کرده است.

کورتوا با هیجان وارد دنیای اتومبیل رانی می شود تا بخشی از دسته ای باشد که هدف اصلی آن آموزش و پیشرفت رانندگان جوان است. 

فرمول 4  دوره قهرمانی است که توسط FIA در سال 2014 برای رانندگان جوان ایجاد شد تا اولین قدم را از کارتینگ به سمت دنیای تک سرنشینان بردارند. 

 یک مرحله شناخته شده جهانی و در عین حال مقرون به صرفه بین کارتینگ و مسابقات قهرمانی اروپا فرمول 3 FIA است و به رانندگان اجازه می دهد تا خود را با بهترین استعدادهای جوان مقایسه کنند، نه فقط در کشور خود، بلکه در مسابقات قهرمانی در سراسر جهان.

 

ارسال نظر