شناسه خبر : 45251

چطور لاستیک دولتی بخریم؟ + شرایط جدید

چطور لاستیک دولتی بخریم؟ + شرایط جدید

سامانه جامع تجارت اعلام کرد: از ۲۳ بهمن در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می شود

به گزارش چابک آنلاین، سامانه جامع تجارت اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فراجا برای استعلام اطلاعات خودرو، از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می‌شود.

همچنین کدملی و شماره تلفن همراه تحت مالکیت کاربر نیز مانند قبل دریافت می‌شود؛ اسناد قبلی با شماره شاسی و موتور تا این تاریخ در سامانه ثبت شود و پس از این تاریخ امکان ثبت با مقادیر قبلی نخواهد بود.

مراحل ثبت‌نام برای خرید لاستیک دولتی

لازم به ذکر است، متقاضیان خرید لاستیک دولتی باید ابتدا وارد سایت https://kala.ntsw.ir/Account/Login شوند و پس از اعلام موافقت با شرایط دریافت فیش رزرو، اطلاعات هویتی خود، مانند کد ملی و شماره‌تلفن، را وارد کنند. یک  کد اعتبارسنجی به شماره موبایل متقاضی ارسال خواهد شد که باید وارد شود.  سپس اطلاعات مربوط به خودرو، مانند شماره شاسی و شماره موتور، درخواست می‌شود که باید آن‌ها را نیز وارد کرد.

در مرحله بعدی، متقاضیان باید سایز، اندازه فاق و پهنای لاستیک موردنظر خود را انتخاب کنند. وارد کردن مواردی مانند استان و شهر و تعداد حلقه لاستیک موردنظر نیز الزامی است. سرانجام حواله برای متقاضی ارسال خواهد شد. برای دریافت لاستیک، باید با حواله چاپ‌ شده، کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کرد.

ارسال نظر